هواوی در سکوت خبری از نسخه لایت هواوی پی ۳۰ لایت پرده برداشت.

پی ۳۰ لایت که پیش از این به‌صورت غیررسمی در وبسایت خرده‌فروش‌های مختلف ظاهر شده بود، این بار از سایت رسمی هواوی کانادا سر در آورده است. هرچند در این سایت رسمی خبری از مشخصات کامل این گوشی نیست، Freedom و Videotron، شرکای هواوی فهرست کامل مشخصات را منتشر کرده‌اند.

پی ۳۰ لایت از صفحه‌نمایشی ۶.۱۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۱۶ پیکسل استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش ۸۴.۲ درصد از سطح جلویی گوشی را پوشانده و در بالای آن تنها یک بریدگی کوچک برای دوربین سلفی مشاهده می‌شود.

 

پی ۳۰ لایت به پردازنده کایرین ۷۱۰ مجهز شده و در کنار آن ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی قرار دارد.

در پشت دستگاه دوربین سه گانه با چینش سنسورهای ۲۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. دوربین سلفی این دستگاه که خود را در بریدگی بالای نمایشگر ۶.۱۵ اینچی آن جای داده، ۳۲ مگاپیکسلی است.

پی 30 لایت با باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. این باتری را می‌توانید با شارژ سریع ۱۸ واتی شارژ کنید که نسبت به توان ۲۲.۵ واتی پی 30 و ۴۰ واتی پی 30 پرو ضعیف‌تر است اما برای یک میان‌رده کاملاً قابل قبول خواهد بود.

پیش‌فروش پی 30 لایت از همین حالا آغاز شده و زمان عرضه گوشی هم اردیبهشت ماه خواهد بود. پP30 Lite قرار است با قیمت حدودی ۳۲۰ دلار یا ۲۸۵ یورو برای نسخه پایه ۴/۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود. هواوی همچنین در برخی نقاط دنیا برای خریداران اولیه این گوشی یک دستبند Band 3 Pro رایگان نیز به عنوان هدیه در نظر گرفته است.

 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *