موبایل و تبلت

هواوی در حال کار بر روی ویژگی جزیره پویا مشابه اپل است

سری آیفون 14 در سپتامبر گذشته معرفی شد. اپل که معمولا هر سال گوشی هایی با طراحی مشابه عرضه می کند، تغییر قابل توجهی ایجاد کرد و بریدگی را در مدل های پرو خود حذف کرد. Dynamic Island جایگزین آن شد که دوربین جلو و سنسورهای Face ID را در خود جای داده است. این تغییر که توسط این شرکت انجام شد با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و سایر سازندگان شروع به کار روی دستگاه های مشابه کردند. هوآوی اولین شرکتی بود که برای «جزیره پویا» قدم برداشت.

همانند سری آیفون 14، سری نوا 11 هواوی از صفحه نمایش بریدگی شکل قرص جدیدی استفاده می کند و این اولین بار است که در گوشی هوشمند هواوی تجهیز می شود. غول فناوری چینی برای مدت طولانی از تکنیک های سوراخ پانچ مختلف استفاده می کند. محبوب ترین آنها، قرار دادن دوربین تک سوراخ یا قرصی شکل در گوشه سمت چپ بالای صفحه است. با این حال، برای اولین بار، هواوی دوربین های خود را شبیه به جزیره پویا اپل در وسط قرار می دهد.

سری نوا 11 هواوی سیستم دوربین XMAGE را معرفی خواهد کرد و به احتمال زیاد این شرکت تجربه کاربری بهتری از عکاسی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. انتظار می رود ویژگی Dynamic Island مورد بحث عملکرد مشابهی را برای اپل ارائه دهد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دیگری جز طراحی گوشی نداریم. می توان گفت که این گوشی مانند سایر مدل های فعلی هواوی با سیستم عامل هارمونی عرضه خواهد شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا