نرم افزار و اینترنت

امکان حذف اشیای مزاحم از ویدیوها به نرم افزار ادوبی افترافکت افزوده شد

ادوبی به تازگی در آپدیت جدید اپریل 2019 نرم افزار افترافکت، امکان حذف اشیای زائد و مزاحم از تصاویر ویدئویی را فراهم کرده است.

نرم افزار ویرایش ویدیو افترافکت یکی از محبوبترین محصولات ادوبی به حساب می آید و در تازه ترین آپدیتش، به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی اشیا و لوازمی را که در ویدئوهای مختلف زائد تشخیص می‌دهند را از آنها حذف کنند. این قابلیت به لطف استفاده از فناوری هوش مصنوعی Adebe Sensei میسر شده است. تا پیش از این انجام چنین کاری با دستکاری فریم به فریم تصاویر ویدئویی ممکن بود که کاری وقت گیر، پرهزینه و غیردقیق محسوب می‌شد.

فناوری یادشده با ردگیری و تعقیب شی انتخاب شده برای حذف از ویدئو آن را به طور کامل از قاب تصویر حذف می‌کند، حتی اگر شی یادشده به طور مرتب در ویدئو جابجا شود. این ویژگی برای اولین بار در Adobe Sneaks در سال 2017 با نام Project Cloak به عنوان یک ابزار آزمایشی مورد بررسی قرار گرفت.

البته ادوب امکانات دیگری را هم به نرم افزار افتر افکت اضافه کرده که به خصوص برای استفاده سازندگان کلیپ‌های بصری و کوتاه مفید است. این امکانات که با استفاده از هوش مصنوعی به افترافکت اضافه شده‌اند، سازماندهی و مرتب سازی تصاویر مورد استفاده در کلیپ‌ها را بر مبنای آهنگ خوانده شده ساده‌تر می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا