فناوری

ال‌جی V40 تینکیو امتیاز ناامیدکننده 94 را از DxOMark کسب کرد

متخصصان سایت DxOMark به تازگی به سراغ گوشی جدید ال‌جی V40 تینکیو رفته و عملکرد دوربین های گوشی را مورد بررسی قرار داده است.

در بررسی های انجام شده، نشان می دهد که دوربین این گوشی عملکرد ناامید کننده ای نسبت به رقبای خود داشته است. این گوشی در پشت دستگاه دارای ماژول دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 12 مگاپبکسلی، سنسور زاویه عریض گسترده 16 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی است که از نظر اعداد و ارقام چیزی از رقبای خود کم ندارد.

در بررسی‌های مطرح شده توسط وبسایت DxOMark برای این گوشی امتیاز مجموع 94 ثبت شده که بسیار ضعیف و شاید در حد یک گوشی پرچمدار دو سال پیش است. این امتیاز را پیش از این می‌توانستیم در محصولاتی مانند آیفون 8 پلاس و یا گلکسی نوت 8 ببینم و برای یک گوشی که قرار است پرچمدار یک شرکت بزرگ مانند ال جی در سال 2019 باشد به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

متخصصین این سایت گزارش می‌دهند که این گوشی در نور کافی به خوبی عکس می‌گیرد اما کنتراست بالا و نور پس زمینه‌ای پشت سوژه قرار می‌گیرد، ال جی V40 تینکیو نمی‌تواند تصویر خوب به ثبت برساند. علاوه بر این بی ثباتی سیستم فوکوس خودکار و نارکارآمدی سیستم لرزشگیر، موجب می‌شود که کیفیت فیلمبرداری با دروبین این موبایل نیز پایین بیاید.

دوربین این موبایل علیرغم لنز تله‌فوتو، عملکرد قابل قبولی ندارد و تنها می‌تواند زوم ۲ برابری را فراهم کند. شبیه سازی بوکه نیز ناسازگار است و تار شدن برخی لبه‌های تصویر را نتیجه می‌دهد. در بخش ویدئو اما همانطور که گفتیم شرایط به هیچ عنوان قابل قبول نیست و این گوشی نتوانسته نظر مثبت متخصصان این وبسایت را جلب کند. فوکوس خودکار، تشخیص سوژه هدف در محیط‌های با نور کم، نویز لومیننس و فریم شیفت در هنگام حرکت دوربین از جمله معایب فیلمبرداری با دوربین سه گانه پشتی این گوشی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا