یاهو، اپلیکیشن جمع‌آوری اخبار و توصیه‌ها Artifact را از بنیانگذاران اینستاگرام خریداری کرده است. این اپلیکیشن دیگر به عنوان یک سرویس مستقل عمل نخواهد کرد. یاهو فناوری شخصی سازی هوش مصنوعی Artifact و سایر ویژگی ها را در محصولاتی از جمله Yahoo News در ماه های آینده قرار خواهد داد.

سیستروم، مدیرعامل Artifact در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: “هوش مصنوعی به ما این امکان را می‌دهد تا تجربه بهتری را در کشف محتوای عالی به کاربران ارائه دهیم. یاهو این فرصت را تشخیص می‌دهد و ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم که ببینیم چه چیزی را به‌طور زنده از طریق یاهو نیوز ساخته‌ایم.”

Artifact در ژانویه سال گذشته عرضه شد و به لطف سیستم کشف جامد خود که داستان هایی را که کاربران به طور گسترده می خواستند بخوانند ظاهر می شد، کمی محبوبیت پیدا کرد. هدف این برنامه بهبود فید اخبار شخصی خود در طول زمان بود. این در حالی که سایر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند خلاصه‌های اخبار را در خود جای داده بود، کار موثری را انجام داد.

با این حال، برنامه کاملاً مانند اینستاگرام شروع به کار نکرد. در حالی که تیم پشت آن ویژگی های اجتماعی مانند پروفایل ها، رای دادن به نظرات و غیره را اضافه کرد، Artifact به اندازه کافی مخاطب پیدا نکرد. سیستروم و کریگر در ماه ژانویه اعلام کردند که قصد دارند Artifact را تعطیل کنند، اما این جفت در واقع مدتی طولانی‌تر آن را تا فروش آن ادامه دادند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *