مایکروسافت با بروزرسانی برنامه Your Phone در ویندوز 10، امکان نمایش اعلان های برنامه های مختلف گوشی های هوشمند را در ویندوز به ارمغان آورده و کاربران می توانند تمامی اعلان های برنامه های اندروید خود را در ویندوز 10 مشاهده نمایند.

این کمپانی در حال توسعه اپلیکیشن Your Phone است که شما را از چک کردن موبایل حین کار با رایانه بی نیاز می کند و در جدیدترین پیش نمایش اینسایدر (بیلد ۱۸۸۸۵) امکان نمایش نوتیفیکشن های دریافتی از برنامه های مختلف اندروید در کامپیوتر را فراهم کرده است.

اگر شما جزو کاربرانی باشید که از برنامه Your Phone استفاده می کنید و از این طریق گوشی اندروید خود را به ویندوز متصل می کنید باید بگوییم که قابلیت های جدید در انتظارتان است. همچنین شما می توانید اعلان ها و نوتیفیکیشن های تمامی برنامه های اندروید را در ویندوز 10 در اختیار داشته باشید و یا از اپلیکیشن های مختلف در ویندوز 10 پیام ارسال کنید زیرا این بروزرسانی از قابلیت mirroring نیز بهره خواهد برد. در صورت مشاهده اعلان ها در ویندوز 10، دیگر روی گوشی نخواهید دید.

درصورتی دستگاه شما با قابلیت Your Phone سازگاری نداشته باشد از نمایش اعلان هم خبری نخواهد بود. فهرست دستگاه های سازگار با این ویژگی چندان بلندبالا نیست و شامل گوشی های وان پلاس ۶، وان پلاس 6T، گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و  اس 10e، نوت ۸ و ۹ است. در آینده تمامی گوشی های مبتنی بر اندروید ۷ و با رم حداقل ۱ گیگابایتی به لیست مذکور اضافه خواهند شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *