گوگل تا چند روز دیگر در تاریخ 17 اردیبهشت ماه از گوشی هوشمند جدیدش تحت عناوین پیکسل 3a و پیکسل 3a XL رونمایی خواهد کرد. حال به تازگی تصاویر رسمی و مشخصات این گوشی به اینترنت راه پیدا کرده است. براساس گزارشات این گوشی های جدید قرار است در رنگ های سفید، بنفش و مشکی در دسترس کاربران قرار گیرد. هفته گذشته هم تصاویر رندری از پیکسل ۳a منتشر شد که این گوشی را با بدنه ارغوانی روشن و دکمه پاور زرد رنگ نشان می‌داد.

براساس آنچه از مشخصات گوشی های جدید گوگل می دانیم، این دو گوشی به ترتیب با ابعاد نمایشگر 5.6 و 6 اینچی تولید شده اند و در نسخه پایه از 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار تراشه اسنپدراگون 670 و رم 4 گیگابایتی بهره مند هستند. البته باید در نظر داشت که پرچمداران گوگل نیز 4 گیگابایت رم داشتند و به همین خاطر ممکن است کمپانی ساکن مانتین ویو در میان رده های خود از رم 3 گیگابایتی استفاده کند.

برای تصویربرداری، هر دو مدل پیکسل 3a به دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با فناوری Night Sight برای عکاسی در نور کم و حالت پرتره مجهز شده اند و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم برایشان در نظر گرفته شده است. از نظر باتری هم پیکسل 3a با 3000 میلی آمپر ساعت و پیکسل 3a XL با 3700 میلی آمپر ساعت ظرفیت های استانداردی دارند که با فناوری شارژ سریع می توان پس از 15 دقیقه شارژ، تا 7 ساعت از آنها استفاده کرد. از لحاظ قیمت هم، انتظار می رود که پیکسل ۳a با قیمت ۳۹۹ دلاری و مدل XL آن هم با قیمت ۴۷۹ دلاری روانه‌ بازار شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *