نرم افزار و اینترنت

پایان پشتیبانی واتس اپ از ویندوزفون و نسخه‌های قدیمی اندورید و iOS

واتس اپ رسما اعلام کرد که بزودی پشتیبانی از ویندوز موبایل و نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS را متوقف خواهد کرد. از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، واتس اپ موجود در ویندوز موبایل از کار می‌افتد و سال دیگر، توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن دیگر از نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS پشتیبانی نخواهند کرد.

دلیل قطع پشتیبانی واتس اپ از ویندوزفون کاملا واضح و مشخص است. سال گذشته بود که مایکروسافت به دلیل شکست ویندوزفون در رسیدن به اهداف مالی و تجاری، آن را به طور کامل کنار گذاشت و همین سبب شد که سایر شرکت‌ها نیز کم کم خدمات خود را از روی این سیستم عامل بردارند. در رابطه با با دو سیستم‌عامل دیگر هم باید بگوییم که از تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۰، اپلیکیشن واتس اپ موجود در اندروید ۲.۳.۷ و قدیمی‌تر، از کار می‌افتد. همچنین در همین تاریخ، شاهد از کار افتادن این اپلیکیشن در iOS 7 و نسخه‌های قدیمی‌تر آن خواهیم بود.

با به اتمام رسیدن مهلت پشتیبانی، دیگر نمی‌توانید در نسخه‌های قدیمی سیستم‌های عامل اپل و گوگل برای واتس‌ اپ حساب کاربری جدیدی ساخته یا حساب‌های فعلی‌تان را به تأیید مجدد برسانید. بنابراین اگر هنوز از سیستم‌های عامل قدیمی استفاده می‌کنید بهتر است هر چه سریع‌تر به فکر ارتقای گوشی و سیستم عامل خود باشید. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که در حال حاضر اگر کاربر نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS هستید، دیگر نمی‌توانید در واتس اپ اکانت جدیدی ایجاد کنید یا اکانت خود را تایید کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا