نرم افزار و اینترنت

نسخه جدید تلگرام با امکان انتقال اطلاعات از دیگر اپلیکیشن ها نظیر واتس اپ

واتس اپ اخیراً پس از تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط خدمات خود با واکنش گسترده ای روبرو شد. در نتیجه، افراد شروع به انتقال به پلتفرم های دیگر کردند و گزینه های دیگری مانند تلگرام شاهد افزایش دانلودها بودند. در تلاش برای حفظ و استفاده از فرصت، تلگرام اکنون در حال به روزرسانی برای وارد کردن تاریخچه چت از اپلیکیشن های دیگر است.

در یک پست وبلاگ، تلگرام نحوه انتقال چت ها از سایر اپلیکیشن های رسانه های اجتماعی را به اشتراک گذاشته است. این شرکت که در ماه ژانویه شاهد 100 میلیون دانلود بوده، می گوید کاربران می توانند چت را از جمله فیلم، اسناد وارد کنند. در کنار واتس اپ، تاریخچه برنامه های لاین و کاکائوتاک نیز قابل انتقال به تلگرام هستند. این ویژگی دیروز در نسخه 7.4 تلگرام برای کاربران آی او اس مهیا شده است که کاربران می توانند با آپدیت آن، این ویژگی را دریافت کنند. اما هنوز این آپدیت برای کاربران اندرویدی منتشر نشده است. فرایند انتقال چت ها یک به یک انجام می شود. کاربران حتی امکان انتقال گروه های خود به تلگرام را نیز دارند!

برای انتقال کافیست ابتدا نسبت به بروز بودن برنامه اطمینان حاصل کنید. حال واتس اپ را اجرا کرده و گفتگویی که میخواهید انتقال دهید را انتخاب کنید و بر روی اسم کاربر بزنید تا اطلاعات حساب کاربری آن نمایان شود. گزینه ای با نام Export Chat وجود دارد که باید روی آن کلیک کرده و تلگرام را انتخاب کنید. به همین راحتی! تمامی گفتگو های انتقال یافته دارای یک برچسب Imported هستند. تمامی گفتگو ها بر حسب تاریخ دسته بندی شده و هیچ بهم ریختگی وجود نخواهد داشت. این ویژگی کاربردی تلگرام در کنار بهبود های نرم افزاری به این برنامه اضافه شده است، از دیگر تغییرات این برنامه می توان به ریپورت کردن گروه ها و کانال هایی که تلاش بر جعل هویت افراد یا سازمان های مشهور دارند، اشاره کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا