ممکن است به زودی راه‌های بیشتری برای وادار کردن دوستانتان به پرداخت سهم خود از چک وجود داشته باشد. فیس بوک (یا شرکت مادر آن متا) امروز اعلام کرد که در حال آزمایش Split Payments است، “روشی رایگان و سریع برای به اشتراک گذاشتن هزینه قبض ها و هزینه ها.”

از هفته آینده، کاربران در آمریکا با ویژگی Split Payments می توانند از دوستان خود در یک چت گروهی یا از مرکز پرداخت در مسنجر هزینه دریافت کنند. در یک چت گروهی، باید دکمه Get Started را بزنید تا پرداخت‌ها شروع شود و سپس می‌توانید مبلغی را به طور مساوی تقسیم کنید یا تصمیم بگیرید که هر فرد چه بدهی دارد. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که خودتان را بگنجانید و یک پیام قابل تنظیم اضافه کنید.

پول از طریق فیس بوک پی ارسال شده و پس از ارسال، درخواست شما به اتاق گفتگوی گروه ارائه می شود. فیس‌بوک همچنین اعلام کرد که افکت‌های گروهی سفارشی جدیدی را از چهار سازنده دیگر اضافه کرده است: King Bach، Emma Chamberlain، Bella Poarch و Zach King. در اوایل این ماه، این شرکت همچنین “soundmoji” های جدیدی را منتشر کرد که با موسیقی متن Stranger Things و ریمستر تیلور سوئیفت از آلبوم او Red گره خورده بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *