آموزش

آموزش غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیوها در یوتیوب در اندروید

یکی از قابلیت های موجود در یوتیوب، پخش خودکار ویدیوها در صفحه اصلی بوده که به شما کمک می کند در حالی که صفحه اصلی را مرور می کنید، به راحتی ویدیوهای مختلف را هم مشاهده کنید. هنگامی که شما صفحه اصلی را مرور می کنید، ویدیوها با صدای بسته و با زیرنویس، به طور خودکار پخش می شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه جلوگیری از پخش خودکار ویدیوها در یوتیوب را برای سیستم عامل اندروید آموزش دهیم.

برای این کار ابتدا جدیدترین نسخه یوتیوب را از گوگل پلی روی دستگاه های خود نصب کنید. سپس روی علامت پروفایل خود در قسمت بالای سمت راست کلیک کنید. در مرحله بعد روی تنظیمات (Settings) کلیک کرده و سپس بر روی گزینه Autoplay لمس کنید. سپس بر روی گزینه Autoplay on Home کلیک کرده و در پنجره بازشده گزینه Off را انتخاب کنید تا این قابلیت برای شما غیرفعال شود.

وقتی که این کار را انجام دادید، دیگر ویدیوها روی صفحه اصلی به صورت خودکار پخش نخواهند شد. اگر قصد دارید این قابلیت را دوباره فعال کنید، گزینه Always on را در قسمت تنظیمات Autoplay on Home فعال کنید. با جلوگیری از پخش خودکار ویدیوها در یوتیوب می توانید در مصرف اینترنت خود و در نتیجه هزینه ها صرفه جویی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا