موبایل و تبلت

وان‌پلاس 7 پرو آپدیت نرم افزاری جدید دریافت کرد

هنوز مدت زیادی از رونمایی گوشی وان پلاس 7 پرو نگذشته است اما در همین مدت زمان کوتاه نیز، وان پلاس 7 پرو یک به روزرسانی دریافت کرده که البته ماهیت آن بیشتر امنیتی است.

فروش رسمی این گوشی از 16 ماه مه در فروشگاه های اپراتور تی-موبایل در دسترس قرار می گیرد. کسانی که این گوشی را خریداری می کنند، با آپدیت جدیدی رو به رو خواهند شد. این بروزرسانی جدید دارای حجم 125 مگابایت بوده و به صورت فایل OTA در اختیار خریداران این گوشی قرار گرفته است.

بروزرسانی جدید شامل یک پچ امنیتی گوگل جدید و یک ویژگی جدید با نام “DC dimming” می باشد. این ویژگی می تواند نور صفحه نمایش را تغییر دهد و روشنایی را به پایین ترین حد خود برساند. به روز رسانی شاهد بهبودهایی در دوربین اعمال شده که می توان به اضافه شدن ویژگی (Gaming (Fnatic اشاره کرد. از سوی دیگر پشتیبانی از شبکه های VoLTE و VoWiFi برای اپراتور AIS تایلند نیز ارائه شده است.

در کنار این موارد به روزرسانی مذکور حاوی برخی رفع اشکال های عمومی و ارتقای سطح رابط کاربری نیز می شود. همه کاربران وان پلاس پرو اطلاعیه به روزرسانی را دریافت می کنند. درواقع به محض راه اندازی سیستم گوشی خود یک اعلان به روزرسانی روی صفحه گوشی آنان دیده می شود که نباید از دیدنش متعجب شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا