موبایل و تبلت

هواوی از نسخه 5G میت 20 ایکس رونمایی کرد

پس از شایعات و درز تیزرهای مختلف، هواوی از نسخه 5G گوشی میت 20 ایکس رونمایی کرد. این گوشی (Mate 20 X (5G همان نسخه استاندارد گوشی میت 20 ایکس می باشد و عمده تفاوت آن را به غیر از پشتیبانی از شبکه های 5G کاهش ظرفیت باتری آن می توان دانست.

میت 20 ایکس 5G حالا به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که در مقایسه با نسخه اصلی 800 میلی آمپر کمتر شده است.  باتری گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس 5G همچنین از تکنولوژی شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می کند در حالی که نسخه غیر 5G آن قابلیت شارژ ۲۲.۵ واتی دارد.

هواوی این گوشی را به پردازنده کایرین 980 و نخستین مودم 7 نامومتری مولتی مود Balong 5000 مجهز کرده است. میت ۲۰ ایکس 5G همراه با استایلوس M-Pen با پشتیبانی از ۴۰۹۶ سطح فشار قابل استفاده است. البته باید اشاره کنیم که این استایلوس به صورت جداگانه فروخته می شود.

باقی مشخصات فنی گوشی همانند نسخه اصلی می باشد که شامل دوربین اصلی سه گانه با سنسور های 40، 20 و 8 مگاپیکسلی، نمایشگری 7.2 اینچی و سیستم عامل اندروید 9.0 پای و رابط کاربری EMUI 9 است. هواوی میت ۲۰ ایکس 5G در رنگ های سبز زمردی با قیمت ۹۹۹ پوند به زودی به بازار انگلستان عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا