اسپاتیفای در چند سال اخیر توانسته محبوب زیادی بین کاربران کسب کند، ولی به طور کامل نتوانسته رقیب هایی نظیر آمازون و اپل باشد. حال به نظر می رسد که تصمیم دارد که وارد صنعت خودرویی نیز شود، چراکه به تازگی از نخستین دستگاه سخت افزاری با نام Car Thing برای خودرو رونمایی کرده است.

با اتصال این دستگاه به فندک، به کاربران اجازه می‌دهد که موسیقی مورد علاقه خود را در حین رانندگی و بدون نیاز به دست پخش کنند. همچنین هنگامی که از طریق بلوتوث به گوشی کاربر متصل شده، کاربر می توان با گفتن فرمان صوتی Hey Spotify قادر است تا صدای آهنگ، آلبوم، خواننده و یا لیست پخش مورد نظرشان را بشنوند.

محصول جدید اسپاتیفای همچنین با اتصال به حساب کاربری سرویس خود، می توان به لیست آهنگ های پروفایل کاربری دسترسی داشت. Car Thing در سمت چپ خود یک نمایشگر کوچک دارد که آهنگ در حال پخش را به نمایش می‌گذارد. تعدادی دکمه هم در کنار نمایشگر وجود دارد که توانایی دسترسی به آهنگ‌ها را فراهم می‌کند.

این شرکت در نظر دارد محصول خود را در زمره پلتفرم‌های صوتی شماره یک جهان قرار دهد. نه اینکه یک سخت افزار بسازد. آزمایش‌های محصول تنها در آمریکا انجام می‌شود ولی اسپاتیفای گفته که می‌تواند دستگاه را به کاربران بیشتر توسعه دهد و یا فضای استفاده از آن را به جاهای دیگر مثلاً خانه نیز اضافه کند.

اسپاتیافای همچنین اعلام کرده که فعلاً هیچ برنامه‌ای برای در دسترس قرار دادن دستگاه برای کاربران ندارد ولی تجربیات آزمایش این محصول به شرکت در توسعه آن کمک خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *