هدفون‌های با قابلیت حذف نویز به ویژه مدل های راحت و با کیفیت اغلب قیمت بالایی دارند، حالا اما سونی هدفون XB900N را معرفی کرده که همین ویژگی ها را با قیمت مقرون به صرفه تر ارائه می کند.

هدفون XB900N سونی بی شباهت به هدفون های موفق WH-1000MX3 این شرکت ژاپنی نیست. این هدفون حتی دارای تکنولوژی مشابه نویز کنسلینگ و پشتیبانی بلوتوث برای به اشتراک گذاری دستگاه های مختلف است. این هدفون رو گوشی همانطور که از حروف XB در نام آن پیداست، بیس بالایی را به ارمغان آورده و کاربر را در موزیک غوطه‌ور خواهد ساخت. اگر از عاشقان بیس باشید XB900N به یار شما تبدیل می شود اما اگر به موزیک های نرمال علاقه دارید، بهتر است سراغ گزینه های دیگری بروید.

از بیس بیشتر می توان برای پوشش کیفیت پایین صدا بهره برد اما هنوز مشخص نیست چه میزان از قابلیت حذف نویز از طریق افزایش حجم بیس صورت می گیرد. بنابراین بهتر است پیش از خرید این محصول آن را امتحان کنید. همچنین این هدفون از دستیارهای صوتی از جمله سیری، الکسا و گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می کند. این هدفون دارای دکمه مخصوصی است که با استفاده از آن، می توان دستیارهای صوتی ذکر شده را پس از جفت شدن با گوشی هوشمند، فعال کرد.

از قابلیت های دیگر باید به اتصال از طریق بلوتوث و NFC، پورت USB-C، میکروفون داخلی با رنگ های آبی و مشکی اشاره کرد. این محصول از دو ماه دیگر و با قیمت حدود ۲۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *