هدفون های بیسیم در سال های اخیر در اتصال به چندین دستگاه بهتر شده اند. اما جفت‌سازی همچنان می‌تواند دردسرساز باشد، به خصوص اگر در حال بازی با دستگاه‌های مختلف از جمله کنسول‌ها، گوشی ها و کامپیوترها هستید. اما پس از آزمایش Cloud Mix Buds جدید، احساس می‌شود که هایپرایکس راهی ساده و زیبا برای پشتیبانی از صدای بی‌سیم در مجموعه‌ای از گجت‌های مختلف، صرف نظر از اینکه در حال بازی هستید یا صرفاً با موسیقی استراحت می‌کنید، ارائه کرده است.

این شرکت به تازگی از هدفون بیسیم جدیدی تحت عنوان Cloud Mix Buds رونمایی کرد. نکته اصلی که Cloud Mix Buds را از هدفون های مشابه جدا می کند این است که علاوه بر بلوتوث 5.2، هدفون ها با دانگل مخصوص به خود نیز عرضه می شوند که صدا را از طریق یک کانال اختصاصی 2.4 گیگاهرتزی ارسال می کند. بنابراین نه تنها تأخیر کمتری نسبت به بلوتوث دریافت می‌کنید (که در هنگام اجرای بازی‌های سریع بسیار مفید است) شما همچنین سیگنال قوی‌تری دریافت می‌کنید که احتمال قطع شدن آن کمتر است.

چیزی که بیشتر از همه در مورد کیت Cloud Mix Buds دوست داشتنی بوده، این است که چون دانگل دارای کانکتور USB-C است، با هر سیستم بازی، از جمله سیستم‌های عجیب‌تری مانند Steam Deck، یکپارچه کار می کند. به طوریکه حتی نیازی به نصب برنامه رایگان HyperX Ngenuity نیست. تنها استثنا این است که در حالیکه Cloud Mix Buds با دستگاه‌های اندروید و iOS، رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها به طور کلی سازگار است، از آنجایی که مایکروسافت از پروتکل صوتی بی سیم اختصاصی استفاده می کند، هدفون ها با ایکس باکس ها کار نمی کنند. این باعث می شود که تعویض صدای بیسیم به آسانی جابجایی دانگل از یک دستگاه به دستگاه دیگر باشد. آداپتور USB-C حتی یک دکمه مفید دارد که می‌توانید برای بی‌صدا کردن میکروفون آن فشار دهید.

به عنوان یک امتیاز اضافی، هدفون جدید هایپرایکس شامل یک آداپتور داخلی کوچک و یک کابل USB-C به USB-A با هدفون است. این به هدفون ها اجازه می‌دهد تا با طیف وسیع‌تری از دستگاه‌ها مانند نینتندو سوئیچ که تنها درگاه USB-C آن هنگام اتصال اشغال می‌شود، کار کنند. بنابراین به جای وصل کردن دانگل به خود کنسول، می توانید آداپتور افزونه را به پورت USB-A در داک سوییچ متصل کنید و سپس دانگل را به آن وصل کنید. همچنین برای دسکتاپ هایی که از بلوتوث پشتیبانی نمی کنند (موبوی قدیمی‌تر بدون WiFi داخلی یا BT دارد) و فاقد پورت‌های USB-C بوده، بسیار خوب کار می‌کند.

Cloud Mix Buds دارای عمر باتری بالاتر از حد متوسط با حدود 10 ساعت کارکرد با استفاده از بلوتوث (یا نزدیک به 8 ساعت در هنگام استفاده از دانگل 2.4 گیگاهرتزی) و 20 تا 22 ساعت دیگر در کیس است. Cloud Mix Buds همچنین دارای یک آستین محافظ سیلیکونی برای کیف شارژ و انتخابی از سه نوک گوش مختلف (کوچک، متوسط و بزرگ) است. ایربادز بیسیم جدید هایپرایکس Cloud MIX Buds قرار است از ماه ژوئن 2022 با قیمت 150 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *