همانطور که می دانید، آنر روز گذشته و طی رویدادی اختصاصی از پرچمداران ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد. آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو برای رقابت در بازار داغ گوشی‌های هوشمند، تا دندان به قابلیت‌های مختلف مجهز شده‌اند. اما در این بین و طبق سنت همیشگی هواوی، آنر ۲۰ پرو به‌عنوان گزینه‌ رده‌بالاتر، به سخت‌افزار توانمندی به‌خصوص در بخش دوربین مجهز شده است.

آنر هم به تبعیت از دیگر شرکت‌های چینی محصول خود را پیش از معرفی در اختیار کارشناسان وبسایت DxOMark قرار داد تا دوربین آن را بررسی کند. از همین رو امتیاز کسب شده توسط دوربین HNOR 20 Pro در مراسم اعلام شد.

مشخصات کامل دوربین های این دستگاه را می توانید در زیر مشاهده کنید:

  • آرایش دوربین چهار گانه
  • سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی به همراه دیافراگم f1.4، لرزش گیر اپتیکال و فاصله کانونی معادل با 28 میلی متری
  • لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.8 و فاصله کانونی معادل با 80 میلی متری
  • لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.2
  • لنز ماکرو دو مگاپیکسلی
  • سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز
  • فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه

دوربین آنر 20 ممکن است که برچسب لایکا را در کنار خود نداشته باشد، اما طبق گفته DxOMark یکی از بهترین‌ها است. چرا که موفق به کسب امتیاز 111 شده و این درست مشابه گوشی وان‌پلاس 7 پرو است. تنها دو گوشی در بازار وجود دارند که امتیازی بالاتر از این داشته باشند و آن گلکسی S10 5G سامسونگ و P30 Pro هوآوی می‌باشند. امتیاز عکاسی این گوشی 117 است که از بیشتر پرچمداران فعلی بازار بالاتر می‌باشد. بررسی انجام گرفته محدود دینامیکی آن را عالی توصیف کرده است. نوردهی به سوژه‌ها و سطح نویز نیز بسیار خوب اعلام شده، هر چند که رندر کردن جزئیات بی‌عیب نبوده است.

یکی دیگر از نقاط قوت دوربین های این موبایل قدرت زوم سه برابری آن است که جزییات بسیار خوبی ثبت می کند. قابلیت محو کردن پس زمینه هم در این موبایل وجود دارد که با جدا کردن کم نقص سوژه از پس زمینه و محو کردن تدریجی پس زمینه از بهترین ها بین دستگاه های رقیب به شمار می رود. افکت محو کردن پس زمینه نیز در نور روز عالی عمل می کند و سوژه با دقت بسیار مناسبی از پس زمینه جدا می شود. تنها موقعی که اطراف سوژه محو شدگی مشاهده می شود هنگامی است که عکس در نور ناکافی ثبت شده باشد. برای مطالعه‌ی کامل عملکرد دوربین آنر ۲۰ پرو، به صفحه‌ی بررسی DxOMark از این گوشی مراجعه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *