فناوری

معرفی مینی کامپیوتر ECS LIVA A320 با پردازنده رایزن AMD

شرکت الایت گروپ سیستم به تازگی از جدیدترین مینی کامپیوتر خود مجهز به پردازده رایزن AMD تحت عنوان ECS LIVA A320 رونمایی کرد.

این مینی کامپیوتر که در اندازه یک کتاب است، از چند نمایشگر پشتیبانی کرده و دارای پورت های USB 3.1 Gen 1 Type-A است. محصول جدید این شرکت می توان به عنوان یک سیستم گیرنده و پخش کننده خانگی مورد استفاده قرار گرفته و توانایی پخش ویدیو با کیفیت 4K را داراست. این محصول که با ویژگی های VESA نیز سازگار است، می تواند در پشت مانیتور یا تلویزیون های LCD نصب شود. خروجی های تصویری آن شامل HDMI, DisplayPort و D-Sub است.

این مینی کامپیوتر از 2 اسلات SO-DIMM DDR4 2666+MHz بهره برده و می تواند تا 32 گیگابایت رم را پشتیبانی نماید. در بخش ذخیره سازی می توانید از یک اسلات SSD M.2 یا یک درگاه HDD/SSD نوع 2.5 اینچی استفاده کنید که دست کم یکی از آنها از سوی شرکت مورد استفاده قرار گرفته است. دانگل شبکه بدون سیم آن از کنترلر Intel WiFi 802.11ac به همراه بلوتوث 4.2 برخوردار است.

پشتیبانی از رایزن هایی با توان حرارتی حداکثر 35 وات، 2 جک صوتی و رابط های USB 2.0 و یک درگاه LAN نیز از جمله دیگر قابلیت های USB 3.1 Gen1 Type C به شمار می روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا