بدون مجموعه جدیدی از تلویزیون‌های سامسونگ، CES نمی‌شود، و مدل‌های 2022 سهم خود را از ارتقای کیفی به‌علاوه چند ویژگی جدید نوید می‌دهند. برای شروع، مجموعه های اصلی Neo QLED اکنون شامل آنچه که سامسونگ می گوید اولین مجموعه های 4K و 8K با ورودی های 144 هرتز به جای 120 هرتز معمولی هستند. وقتی حتی سریع‌ترین رایانه‌های شخصی با محتوای پرسرعت 4K و 8K دست و پنجه نرم می‌کنند، روان بودن اضافی فوراً مفید نخواهد بود، اما لازم نیست نگران منسوخ شدن تلویزیون پریمیوم خود باشید.

تلویزیون ها بدون توجه به منبع، کیفیت تصویر را بهبود می بخشند. همه مجموعه‌های 8K و 4K Neo QLED از نور پس‌زمینه 12 بیتی به 14 بیتی رسیده‌اند و روشنایی دقیق‌تری ارائه می‌کنند. آنها همچنین دارای ویژگی جدید Shape Adaptive Light Control هستند که از نظر تئوری کیفیت مجموعه های مینی LED را بهبود می بخشد و یک تقویت کننده عمق شی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به تشخیص سوژه اصلی تصویر از پس زمینه آن کمک کند.

نرم افزار نیز نقش مهمی ایفا می کند. همه تلویزیون‌های 2022 سامسونگ دارای یک هوم اسکرین جدید هستند که به جمع‌آوری محتوای استریم کمک می‌کند و در زمان بی‌حرکتی نمایشگر محیطی را ارائه می‌دهد. یک Gaming Hub می‌تواند مستقیماً بازی‌های مبتنی بر کنسول و ابر را راه‌اندازی کند، در حالی که یک نوار بازی جدید به شما کمک می‌کند تنظیمات تصویر مربوطه را سفارشی کنید. Watch Together یک حالت به سبک SharePlay است که به شما امکان می‌دهد در حین تماشای برنامه‌ها و پخش برنامه‌ها با دوستان دور صحبت کنید. و از آنجایی که امسال 2022 است، حتی می توانید NFT ها را خریداری کرده و نمایش دهید.

مجموعه های دیگر سهم خود را از ارتقاء دارند. خط MicroLED سامسونگ اکنون بدون حاشیه است، بنابراین تلویزیون لوکس غول پیکر شما باید یکپارچه تر با دکوراسیون شما ترکیب شود. آنها همچنین طیف رنگی 10 درصد گسترده‌تری را ارائه می‌کنند، و اگر مدل‌های 99 و 110 اینچی کاملاً مناسب نیستند، می‌توانید یک مجموعه «کوچک» 89 اینچی از پیش تنظیم‌شده بخرید. و اگر حاشیه‌ها دقیقاً همان چیزی است که شما می‌خواهید، مجموعه‌های The Frame 2022 (در زیر) اکنون دارای نمایشگرهای مات بیشتر شبیه بوم و رابط فروشگاهی هنری تازه هستند.

همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، سامسونگ تا زمان نوشتن این مقاله، در دسترس بودن و محدوده قیمت را ارائه نکرده است. The Frame در اندازه‌های بین 32 تا 85 اینچ عرضه خواهد شد، اما می‌توانید فرض کنید که هر دو صفحه‌نمایش 8K و مدل‌های MicroLED دارای امتیاز بالایی هستند. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا آنها به خوبی با مدل های ال جی، سونی و سایر برندها رقابت خواهند کرد. با این گفته، واضح است که سامسونگ هنوز عجله ای برای پذیرش تلویزیون های OLED و مقابله با معروف ترین رقبای خود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *