گجت و پوشیدنی

آمازون از گجت Echo Show 5 با قیمت 90 دلار رونمایی کرد

آمازون به تازگی از نسخه کوچکتر دستگاه Echo Show با قیمتی ارزان‌تر تحت عنوان Echo Show 5 معرفی کرد. گجت Echo Show 5 دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 960 در 480 پیکسل است. نسبت ابعاد واید نمایشگر این گجت برای تماشای محتوای ویدیویی سرویس آمازون پرایم و سایر سرویس ها برای کاربران ایده ال به نظر می رسد. در پشت این دستگاه یک اسپیکر تکی 4 واتی قرار گرفته است.

این دستگاه همچنین دارای دوربین یک مگاپیکسلی برای برقراری تماس های ویدیوی با دیگر کاربران اکو شو است. بسیاری از کاربران در مورد نگرانی هایی حریم خصوصی و استفاده از این گجت ها در اتاق نشیمن داشتند که آمازون یک دکمه شاتر فیزیکی و قابل مشاهده روی دستگاه قرار داده که کاربران در صورتی که نیاز به دوربین نداشته باشند، می توانند آن را قطع کنند.

یکی از ویژگی های مهم این گجت نمایش عکس های خانوادگی از طریق اپلیکیشن گوگل فوتوز است. همچنین آمازون وعده داده که اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه استفاده از داده شخصی شما ارائه دهد. برای این منظور چند فرمان جدید به دستیار صوتی الکسا افزوده است. برای مثال با گقتن عبارت delete everything I said today، همه گفته های شما و فرمان های صوتی که در تاریچه این گجت بوده را پاک می کند.

به غیر این موارد مشابه هر دستگاه اکو آمازون، شما می توانید از صدا برای دسترسی به خدمات تان و همچنین دستگاه های هوشمند در اطراف خانه استفاده کنید. این دستگاه در دو رنگ ذغال سنگ و ماسه ای با قیمت 90 دلار عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا