میزو امروز به طور رسمی از گوشی هوشمند میان رده Meizu 16XS در چین پرده برداشت. این گوشی در واقع برای افرادی که به دنبال طراحی و ساختار مشابه میزو 16s هستند، گزینه ای اقتصادی مناسبی است.

میزو 16Xs از همان زبان طراحی نسخه پرچمدارش استفاده کرده و دارای طراحی متقارن با حاشیه بسیار باریک در دو سمت گوشی است. در پشت گوشی دوربین اصلی به صورت عمودی قرار گرفته، به همین جهت می توان گفت که این اولین گوشی شرکت میزو است که دارای دوربین سه گانه می باشد. از طراحی این گوشی که بگذریم، به لحاظ سخت افزاری، میزو 16Xs به پردازنده میان رده کوالکام اسنپدراگون 675 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز مجهز است. این گوشی همچنین 6 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X داشته و در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود.

صفحه نمایش 6.2 اینچی گوشی از نوع سوپر امولد بوده و رزولوشنی برابر 2232 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد. از سوی دیگر طیف رنگی 103 درصدی NTSC و 90.29 درصد نسبت صفحه به بدنه بهره می برد. سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر mTouch گوشی قادر است تنها در مدت 0.2 ثانیه گوشی را باز کند و پشتیبانی از سرویس پرداخت سنسور اثر انگشت برای ویچت و Alipay فراهم شده است. یکی از ویژگی های این دستگاه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 18 واتی mCharge پشتیبانی می کند. با توجه به باتری بکاررفته در دستگاه، وزن آن تنها 165 گرم و ضخامت آن به 8.3 میلی متر رسیده است.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، در پشت این گوشی شاهد بکارگیری از دوربین سه گانه هستیم که شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی GM1 MOD سامسونگ با دریچه دیافراگم f/1.7، حسگر دوم 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه 118.8 درجه ای می باشد. دوربین اصلی از قابلیت هایی نظیر حالت پرتره، Super night mode و HDR بهره می برد.

در جلوی دستگاه هم دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با قابلیت HDR+ و حالت پرتره قرار گرفته است. در نهایت این گوشی با سیستم عامل اندروید پای بو رابط کاریری Flyme OS 7 عرضه می شود. میزو قیمت مدل 6/64 گیگابایت رم را معادل 246 دلار و مدل 6/128 گیگابایت رم را معادل 290 دلار اعلام کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *