سرانجام شرکت اکتیویژن با انتشار تریلری به طور رسمی از بازی Call of Duty: Modern Warfare رونمایی کرده که قرار است پاییز امسال منتشر می شود. همانطور که پیش از این شایعه شده بود، این بازی یک ریبوت بر سری Modern Warfare خواهد بود که اولین نسخه‌ آن در سال 2007 منتشر شده بود. این بازی در جهانی که سه گانه‌ اصلی Modern Warfare جریان دارد، نیست و چهره‌های آشنایی همچون کاپیتان پرایس در آن دیده می‌شوند.

نسخه سال ۲۰۱۹ کال آف دیوتی، شامل بخش داستانی خواهد بود که در بخشی از آن، برخی تعاملات روسیه و اقدامات آن در منطقه خاورمیانه به‌تصویر کشیده می‌شوند. همچنین از دشمنان بازی می‌توان به گروهی اشاره کرد که حملات تروریستی خطرناکی را در شهر‌های بزرگ دنیا از جمله لندن صورت می‌دهند. البته بخش چند نفره هم در این بازی حضور خواهد داشت، ولی فعلا هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. این بازی همچنین فاقد Season Pass بوده و از ویژگی‌های Cross Play و Ray Tracing نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین تائید شده که بازی با یک موتور کاملا جدید ساخته شده و یک بخش Co-op نیز برای آن طراحی شده است. همچنین در PC این بازی انحصاری فروشگاه دیجیتالی Blizzard است. علاوه بر آن تائید شده بعد از انتشار این بازی برای آن محتویات و نقشه‌های بیشتری به طور رایگان عرضه می‌شوند. در نهایت تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare هم ۳ آبان (۲۵ اکتبر) امسال اعلام شده است و این اثر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *