شرکت DJI یک نام شناخته شده در عرصه هواپیماهای بدون سرنشین است که ما پهپادهای آن مثل فانتوم یا مویک را دوست داریم اما به نظر می‌رسد حالا شرکت یک محصول هم برای حرفه‌ای‌ها ساخته که DJI Storm نام دارد.

پهپاد DJI Storm خیلی بی سروصدا ساخته شده و یک پهپاد حرفه‌ای است که این شرکت آن را نمی‌فروشد بلکه فقط به نمایش گذاشته تا توانایی‌هایش را به رخ بکشد. شما البته می‌توانید از شرکت DJI بخواهید که یک تریلی مملو از متخصصان و تجهیزات را برای پرواز و تصویربرداری برایتان اعزام کند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده از ویدئو معرفی این محصول با پهپادی بسیار قدرتمند مواجهیم که قادر به جابجایی دوربین و وسایل با حداکثر وزن 18 کیلوگرم است. این موضوع امکان جابجایی تجهیزات حرفه ای فیلم برداری مانند سیستم لرزشگیر رونین دو، دوربین فیلم برداری حرفه ای مانند Arri Alexa LF به همراه لنز سینمایی و سیستم های فوکوس بی سیم DJI را فراهم می کند.

این پهپاد بسیار درشت تر و قوی از مدل 5 هزار دلاری Matrice 600 به نظر می رسد که در مقایسه تنها قادر به حمل 6 کیلوگرم بار است. پهپاد جدید DJI همچنین 15 کیلومتر بر ساعت سرعت بیشتری دارد و قادر به پرواز با حداکثر سرعت 80 کیلومتر بر ساعت است. در سایت DJI آمده این پهپاد امکان 15 دقیقه پرواز با بار 12 کیلوگرمی را دارد که البته احتمالا بستگی به باتری های مورد استفاده خواهد داشت.

اگر خواستید در این زمینه با شرکت DJI تماس بگیرید سراغ DJI Studio را بگیرید. در واقع باید گفت که DJI Studio کسب و کار جدید این شرکت چینی تولید کننده پهپاد نیست بلکه این بخش سالهاست مشغول همکاری با فیلمسازان مختلف در آسیا است. اما نکته این است که تاکنون این بخش محدود به استفاده از پهپاد DJI Matrice 600 و دوربین A7S II  سونی یا DJI Inspire 2 بوده است اما حالا به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای استفاده از تجهیزات متنوع‌تر بر اساس نیاز مشتریان هم آماده کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *