کنسول و بازی

نسخه بازسازی بازی Destroy All Humans رونمایی شد

کمپانی THQ Nordic پیش از آغاز رسمی رویداد E3 2019 کار خود را با معرفی بازی‌های جدید و بازسازی شده‌ شروع کرده است. یکی از این بازی‌ها نسخه بازسازی شده‌ بازی Destroy All Humans است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و در آن شما در نقش یک موجود فضایی به زمین حمله می‌کنید و باید ماموریت‌های خود را انجام دهید.

داستان این بازی بر روی کارکتر Crypto-137 که یک موجود فضایی بوده و به زمین دهه‌ 1950 آمده است تا DNA انسان‌ها را جمع کرده و باعث سقوط دولت آمریکا شود، تمرکز می‌کند. البته، گیم‌پلی بازی به تصویر کشیده نشد، اما THQ Nordic اعلام کرد که نسخه‌ بازسازی، شامل گرافیکی به روز شده است و برخی از دیگر بخش‌‌های نسخه‌ اصلی که در سال 2005 عرضه شده بود، نیز دستخوش تغییر و تحول شده‌اند.

نسخه‌ اصلی، عنوانی جهان آزاد بود که به بازیکنان قدرت‌های مختلفی مانند کنترل ذهن و حرکت اجسام از راه دور اعطا می‌کرد تا از آن‌ها برای نبرد با ارتش آمریکا استفاده کنند. Destroy All Humans Remake در سال 2020 با قیمت 40 دلار بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One د دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Destroy All Humans سومین بازی این لیست است. اولین بازی نسخه بازسازی شده‌ی بازی SpongeBob: Battle for Bikini Bottom بود که برای نینتندو سوییچ، پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. بازی دوم و مهم‌ترین در این لیست نیز نسخه جدید دارک سایدرز با نام Darksiders Genesis بود که در سبک و سیاق دیابلو معرفی شد. تصاویر بازی Destroy All Humans را در زیر مشاهده می‌کنید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا