کنسول و بازی

تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege از مرز 50 میلیون نفر عبور کرد

 شرکت یوبی سافت چندی پیش طی پیامی رسما اعلام کرد که تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege از مرز 50 میلیون نفر عبور کرده است.

Rainbow Six: Siege زمانی که در سال 2015 عرضه شد زیاد مورد استقبال منتقدین و بازیکنان قرار نگرفت و نتوانست موفقیت چندانی را در این راه به دست آورد. با این حال و پس از پشتیبانی و ساپورت تیم سازنده از این بازی و رفع شدن مشکلات آن باعث شد تا Rainbow Six: Siege به یک بازی روان و کم نقص تبدیل شود و کاربران بالاخره توانستند از تجربه این بازی لذت ببرند. در واقع این بازی به عنوان یکی از نمادهای این صنعت شناخته می‌شود و روزانه افراد زیادی به تجربه این عنوان می‌پردازند.

براساس گزارشات، حساب کاربری رسمی Rainbow Six: Siege در توییتر اعلام کرد که تعداد کاربران این عنوان از مرز 50 میلیون نفر عبور کرده است. شاید همین رقم شگفت انگیز باعث شود تا تیم سازنده برنامه‌های خود را برای رساندن تعداد اپراتورهای بازی به عدد 100 زودتر عملی کند. بازی Rainbow Six: Siege هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شحصی در دسترس است.

اگر هنوز موفق به خرید این عنوان نشده اید، بد نیست بدانید در حالی که نسخه پی سی بازی با قیمت پایه 19.99 دلار در دو فروشگاه استیم و یوپلی به فروش می رسد، نسخه کنسولی این اثر چند روزی است که مشمول تخفیف وسوسه انگیزی شده و نسخه دیلاکس آن با تخفیف 70 درصدی، تنها به قیمت 11.99 دلار در دو فروشگاه ایکس باکس و پلی استیشن قابل خریداری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا