تبلت جدید سامسونگ در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. این تبلت پرچمدار به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی Tab S5 است. آخرین باری که سامسونگ نسخه جدیدی از تبلت‌های خود معرفی کرد، اواخر بهمن بود. این شرکت کره‌ای از گلکسی تب S5e رونمایی کرد، تبلتی  10.5 اینچی، نمایشگر Super AMOLED با 5.5 میلیمتر ضخامت و 400 دلار قیمت داشت.

به تازگی تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. این محصول از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای بهره می برد و دارای 6 گیگابایت رم است که تفاوتی با گلکسی S5e ندارد. تفاوت اصلی میان این دو تبلت، پردازنده مورد استفاده در آن‌هاست. گلکسی تب اس 5 مانند تب S5e دارای ضخامت کمی خواهد بود. تبلت جدید سامسونگ در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز 3506 و 9788 شده است.

از آنجاییکه گلکسی تب اس 4 سال گذشته در ماه آگوست رونمایی شد، این احتمال وجود دارد که سامسونگ امسال در زمانی مشابه از گلکسی Tab S5 رونمایی کند. آگوست (اوایل مرداد تا اوایل شهریور) زمانیست که سامسونگ هر ساله از گوشی‌های پرچمدار دوم خود، یعنی گلکسی نوت رونمایی می‌کند. این احتمال وجود دارد که امسال به غیر از نوت 10 که احتمالاً بیشتر از یک دستگاه خواهد بود، شاهد معرفی تبلتی جدید نیز باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *