شرکت بازی‌سازی کونامی از شماره‌ امسال مجموعه بازی‌های PES رونمایی کرده است. بازی PES 2020 طبق گفته‌ کونامی تغییرات بزرگی داشته است و به همین دلیل، آن‌ها اسم Pro Evolution Soccer را کنار گذاشته‌اند و این مجموعه بازی‌ها از این پس با نام eFootball PES 2020 شناخته می‌شوند.

این دومین نسخه از این سری است که دیگر لایسنس مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به صورت انحصاری در اختیار ندارد. یکی از تغییرات eFootball PES 2020 در مقایسه با نسخه‌های پیشین، بهبود بسیار زیاد بخش مستر لیگ خواهد بود؛ به طوریکه مواردی مثل سیستم دیالوگ جدید به این بخش اضافه شده‌اند و می‌توانید با انتخاب دیالوگ‌ها تجربه‌ای داستانی‌مانند را در این بخش داشته باشید. جدا از این، گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی ظاهر خودتان به‌عنوان مربی باشگاه در این بخش خواهید داشت و البته که می‌توانید به جای ساخت کاراکتر، از مربی‌های مشهوری چون دیگو مارادونایا یوهان کرایف در این بخش استفاده کنید.

در حالت جدید PES 2020 که Matchday نام دارد، حیات و بخش اصلی فوتبال در قالبی رقابتی قرار گرفته تا بازیکنان را محک بزند. در ابتدای هر رویداد هفتگی یکی از 2 طرف را انتخاب کرده و با دادن پاس‌ها و زدن گل‌هایی دقیق و زیبا امتیاز بگیرید. در کنار افراد تازه‌وارد سری PES و حرفه‌ای‌های این بازی تلاش کتید تا تیم خود را قبل از رسیدن به فینال بزرگ آماده کنید. وقتی هر رویداد هفتگی وارد فاز نهایی خود می‌شود، نتایج تمامی مسابقات مراحل گروهی تحلیل شده و کاربر با بهترین عملکرد از هر سمت انتخاب می‌شود.

این کاربر به عنوان نماینده هر سمت حق شرکت در فینال بزرگ را به دست می‌آورد. این فینال از طریق یک پخش زنده در لایواستریم حالت Matchday قابل مشاهده است. تغییرات گیم‌پلی نیز شامل تکنیک‌های جدید، افزایش دفت ضربات آزاد، دفاع واقع‌گرایانه‌تر و هم‌چنین امکان خطای عمد اشاره می‌شوند. هم‌چنین از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به نورپردازی پیشرفته‌تر، مدل‌های بهبود یافته بازیکن‌ها، واقعی‌تر شدن صحنه‌های گل و آهسته و یک زاویه دوربین جدید اشاره کرد. بازی eFootbal PES 2020 در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برروی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و پلتفرم رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *