گوگل در یک اقدام غیر قابل پیش بینی، رندری از گوشی پیکسل 4 در حساب توییتری خود منتشر کرد. این رندر، پنل پشتی پرچمدار آینده گوگل را به نمایش می گذارد.

رندر منتشر شده، تصاویر فاش شده گذشته را تایید می کند. با توجه به این موضوع، انتظار می رود با طراحی نهایی این محصول روبه‌رو باشیم. این تصویر رسمی که از سوی خود شرکت سازنده منتشر شده دست کم دو دوربین اصلی و یک سنسور ثالث را در برآمدگی بزرگ پشت بدنه پیکسل ۴ نشان می دهد. علاوه بر این چند نقطه ریز هم در لبه پایین سمت راست ماژول دوربین دیده می شود که احتمال می رود به میکروفن تعلق داشته باشند. اینکه لنز ثانویه برای گرفتن پرتره روی بدنه تعبیه شده یا عکاسی با زاویه واید را برای دارنده گوشی محقق می کند مساله ایست که درک آن نیازمند گذر زمان است.

در زیر سنسورهای دوربین فلاش LED به همراه سیستم فوکوس خودکار لیزری قرار گرفته است. در سمت راست فلاش LED، میکروفن را مشاهده می کنیم. در حالی که برخی منابع به استفاده از دوربین اصلی سه گانه در گوشی پیکسل 4 اشاره کرده بودند، گوگل برای آن دوربین اصلی دوگانه در نظر می گیرد. این امکان وجود دارد که فاصله کانونی این دو سنسور متفاوت باشد.

دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه قرار می گیرد و همچنین روی پنل پشتی آن سنسور اثر انگشت حضور ندارد. انتظار می رود گوگل برای این دستگاه، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در نظر بگیرد. گفته می شود پیکسل های ۲۰۱۹ از تکنولوژی سولی گوگل نیز بهره می گیرند. سولی یک رادار کوچک است که می تواند کوچک ترین حرکات دست شخص را در فضای بالای دستگاه تشخیص دهد و روش تازه ای را برای تعامل کاربران با تلفن های همراهشان ارائه کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *