صوتی و تصویری

رونمایی ال‌جی از مانیتورهای سری UltraGear با نرخ پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه

ال‌‌جی امروز و در حاشیه نمایشگاه E3 2019 از دو نمایشگر گیمینگ جدید در سری UltraGear خود رونمایی کرد. این محصولات به دلیل اینکه “اولین نمایشگرهای IPS و گیمینگ دنیا با زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه” هستند مورد توجه کاربران و سایت‌های خبری قرار گرفته اند.

مانیتور UltraGear رویای یک گیمر را با واقعیت پیوند خواهد داد. فناوری Nano IPS در این مانیتور به بازتولید رنگ‌های فوق‌العاده شگفت‌انگیز، زمان سریع پاسخگویی و نرخ بازسازی یا ریفرش ریت ۱۴۴ هرتز که با اورکلاک تا ۱۷۵ هرتز هم می‌رسد کمک خواهد کرد. این دو نمایشگر گیمینگ جدید که 38GL950G و 27GL850 نام دارند بنا به گفته ال‌جی، اولین محصولات در این رده محسوب می‌شوند که به پنل‌های IPS با زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه مجهز هستند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده، وضوح بالای تصویر، قابلیت تولید طیف وسیعی از رنگ‌ها (98 درصد از رنگ‌های DCI-P3)، فناوری G-Sync شرکت انویدیا و نرخ‌های بروزرسانی بالا، از دیگر ویژگی‌های مهم این محصولات جدید هستند.

مانیتورهای UltraGear Nano IPS جدید ال جی از ریفرش ریت ۱۴۴ هرتز، وضوح بالا بهره می برند. مدل 38GL950G دارای رزولوشن ۳۸۴۰ در 1600 پیکسل بوده و مدل ۲۷GL850 رزولوشنی برابر ۲۵۶۰ در 1440 پیکسل را ارائه می دهد. همچنین این مانیتورها دارای طیف گسترده رنگی 98 درصدی DCI-P3 هستند. مدل 38 اینچی از نسبت ابعاد تصویر 21 به 9، نمایشگر منحنی و طراحی بدون حاشیه، نور پیرامون Sphere Lighting 2.0 و لامپ‌های RGB در پشت مانیتور برخوردار است. که نور پیرامون را در زمان بازی بیشتر می‌کند تا با تغییر رنگ نور با اکشن‌های روی نمایشگر هماهنگ باشد.

مانیتور ۲۷ اینچ UltraGearTM ال‌جی با NVIDIA G-SYNC سازگاری دارد و از HDR10 پشتیبانی می‌کند در حالی که مانیتور بزرگتر ۳۸ اینچ هم از پردازنده NVIDIA G-SYNC و هم VESA DisplayHDR™ ۴۰۰ پشتیبانی کرده و بعد از پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز ۳۰۰ آزمون عملکرد و کیفیت تصویر توسط NVIDIA تأیید شده است تا بهترین تجربه بازی را ارائه دهد. این دو مانیتور حرکات روان را بدون پرش و کندی ایجاد می‌کنند و از تنظیمات Dynamic Action Sync، تثبیت رنگ مشکی (Black Stabilizer) و Crosshair که مخصوص گیمرها طراحی شده است برای نهایت دقت مخصوصا در بازی‌های اکشن و تیراندازی اول شخص بهره می‌برد.

ال‌جی اعلام کرده است که این نمایشگر با قیمتی در حدود 499 دلار عرضه خواهد شد. پیش‌فروش این نمایشگر نیز قرار است از ابتدای ماه جولای آغاز شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا