نرم افزار و اینترنت

موزیلا، لوگوی جدید فایرفاکس را معرفی کرد

شرکت موزیلا از لوگوی جدیدی رونمایی کرد که قرار است به‌عنوان لوگوی اصلی برای محصولات مهم این شرکت انجام وظیفه کند. این شرکت به غیر از مرورگر فایرفاکس ، ابزار مدیریت رمز عبور Lockwise، سرویس اشتراک‌گذاری فایل Send و ابزار امنیتی Firefox Monitor را ارائه می‌دهد.

آیکون‌های جدیدی بازطراحی‌شده برای نام تجاری فایرفاکس از رنگ‌های جدید، طرح‌ها و شکل‌های جدید و همچنین با الگوی مدرنی طراحی شده‌اند. تیم تخصصی موزیلا که روی این موضوع به‌صورت متمرکز کار می‌کند، معتقد است که از رنگ‌های در دسترس و از نوع استاندارد برای طراحی لوگوی برند استفاده شده است تا در همه‌جا قابل استفاده باشد.

وگوی جدید فایرفاکس کمتر شبیه به یک روباه بوده و در همین راستا می توان آن را برای محصولات متنوع مورد استفاده قرار داد که از هدف طراحان تبعیت می کند. موزیلا علاوه بر تغییر لوگوی فایرفاکس، قصد دارد در آینده نسخه پولی آن را نیز عرضه کند. این برنامه در مقایسه با نسخه عادی، عملکرد بهتری خواهد داشت.

در واقع، نسخه پولی مرورگر فایرفاکس را می توان به عنوان یک نسخه حرفه ای یا ممتاز در نظر گرفت که بعضی افراد یا شرکت ها به آن نیاز داشته و مشکلی با پرداخت هزینه ندارند. موزیلا در این نسخه، ویژگی های متعددی نظیر VPN و حافظه ابری امن را اضافه کرده که البته برای استفاده از آن ها، باید مبلغ لازم پرداخته شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا