اپل به تازگی دومین بتای سیستم عامل iOS 13 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. همانطور که می دانید، چند هفته پیش بود که جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS 13 در مراسم WWDC 2019 معرفی شد.

اپل با عرضه هر بتا از سیستم عامل خود، تغییرات زیادی را در آن اعمال می کند که مسلما تمام آن ها برای کاربران عادی جذاب نیست. در آپدیت جدید شاهد رفع برخی باگ های گذشته هستیم؛ با این حال هنوز راه زیادی برای رفع تمام مشکلات این سیستم عامل جدید وجود دارد. برای دریافت بتای عمومی سیستم عامل آی او اس 13 باید تا ماه جولای صبر کنید. احتمالا اپل پس از عرضه بتا 3، تصمیم به انتشار عمومی این سیستم عامل می گیرد.

این به روز رسانی به صورت مستقیم می‌تواند به صورت OTA و بدون نیاز به اتصال آیفون یا آیپد به کامپیوترهای دسکتاپ دانلود و نصب شود و نیازی به محدودیت‌های ویژه دیگر ندارد. گفتنی است که این به روز رسانی در بخش Developer Cneter ارائه شده است و توسعه دهندگان می‌توانند قابلیت‌های ارائه شده در آن را مورد تست و بررسی قرار دهند.

علاوه بر نسخه دوم بتای iOS 13، اپل همچنین بتای دوم سیستم عامل های iPadOS 13 ،watchOS 6 ،tvOS 13  و macOS Catalina نیز در دسترس توسعه دهندگان قرار داده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *