نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت نرم افزار برنامه ریزی To-Do را برای مک منتشر کرد

مایکروسافت به تازگی نرم افزار برنامه Microsoft To-Do را برای سیستم عامل مک منتشر کرد. در حال حاضر این نرم افزار در فروشگاه اپل استور قرار گرفته تا کاربران دیگر برای برای تکمیل برنامه ریزی های خود به وب سرویس آن مراجعه نکنند.

Microsoft To-Do مک تفاوتی با نسخه‌ ویندوزی ندارد و همان امکانات را به شکل بهینه‌سازی شده برای کاربران مک به ارمغان می‌آورد. با این نرم‌افزار می‌توانید کارهایتان را فهرست کنید تا به محض انجام شدن هر کدام را تیک بزنید. To-Do هم آفلاین و هم آنلاین کار می‌کند، و با مراجعه به بخش My Day می‌توانید فهرست کارهای روزانه‌تان را مشاهده کنید.

همچنین کاربران می توانند با این برنامه، اقدام به ساخت فهرست کار گروهی کرده و بین دوستان و کاربران به اشتراک بگذارند. همچنین این برنامه هم اکنون بر روی پلفترم های دیگر نظیر اندروید، آی‌او‌اس، مک و ویندوز در دسترس است. لازم به ذکر است که برای بهره مندی از امکانات این برنامه باید وارد حساب کاربران مایکروسافت خود شوید.

شکی نیست که ارائه Microsoft To-Do برای مک خبر خوبی برای کاربران نرم‌افزار Wunderlist خواهد بود که در سال 2017 توسط مایکروسافت خریداری و تعطیل شد. اما حالا بسیاری از قابلیت‌های ویژه Wunderlist به To-Do منتقل شده‌اند که احتمالا کاربران آشنا با اکوسیستم محصولات مایکروسافت بیشترین بهره را از آن‌ها خواهند برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا