کنسول و بازی

SteamVR 2.0 منتشر شد: از کیبورد ارتقایافته تا ادغام بهتر استیم

ولو از نسخه جدید پلتفرم واقعیت مجازی SteamVR را منتشر کرد. اکوسیستم واقعیت مجازی (VR) اکنون تقریباً یک دهه از عمر خود را می گذراند و از نظر ویژگی ها و پشتیبانی نسبتاً بالغ است، حتی اگر احتمالاً فناوری پایه هنوز به جریان اصلی نرسیده است.

SteamVR 2.0 بیشتر بر ایجاد برابری ویژگی‌ها بین پلتفرم VR و همتایان Steam و Steam Deck تمرکز دارد. Valve می گوید که “بیشتر ویژگی های فعلی” دو مورد اخیر اکنون از طریق آخرین به روز رسانی آن ارائه شده است. این امر باید ثبات را در دستگاه‌های خود بهبود بخشد و این شرکت همچنین تغییراتی را پیشنهاد می‌کند که ارسال سریع‌تر قابلیت‌های Steam جدید به SteamVR را آسان‌تر می‌کند.

در همین راستا، SteamVR 2.0 یکپارچگی بهتر با Steam Chat، Voice Chat و اعلان‌های Steam را معرفی می‌کند. همچنین می توانید از UX استیم استور به روز شده با تاکید بیشتر بر عناوین واقعیت مجازی که بیشتر برای این پلتفرم مناسب هستند استفاده کنید. علاوه بر این، اکنون کیبورد با پشتیبانی از تایپ دو مکان نما، همراه با ایموجی ها، تم ها و زبان های جدید، بسیار پیشرفته تر شده است.

هزاران پیشرفت کوچکتر دیگر نیز در این به‌روزرسانی وجود دارد، مانند رفع اشکال، صاف کردن نشانگر لیزری، استایل داشبورد ثابت، و پیشرفت‌هایی در تنظیمات درایور و سیستم عامل Index Controller. علاوه بر این، به‌روزرسانی‌های خاصی نیز در تجربه SteamVR در پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و متا انجام شده است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا