به طور کلی قابلیت فیس آی دی اپل در گوشی های آیفون به طور چشمگیری بهبود یافته ولی کماکان از سرعت کمی برخوردار است و شاید برای برخی از کاربران این گوشی ها آزاردهنده باشد. ما در این آموزش قصد داریم تا به شما نحوه افزایش سرعت عملکرد فیس آی دی در گوشی آیفون ایکس و یا بالاتر را آموزش دهیم.

قبل از هرچیز، اپل اعلام کرده که احتمال اینکه در Face ID فردی با فرد دیگری اشتباه گرفته شود 1 در میلیون بوده است. به نظر می رسد که عملکرد فیس آی دی بهتر از تاچ آی دی بوده و هر دو آنها نسبت به رمز عبور شش رقمی عملکرد خوبی را نشان داده است. اما همانطور که اشاره کریم، مشکلی که شاید برای کاربران می تواند آزاردهنده باشد، سرعت بسیار کند عملکرد تشخیص فیس آی دی است. این موضوع به دلیل فعال بودن قابلیت Attention Detection بوده است که به راحتی قابل غیر فعال شدن خواهد بود. این قابلیت در واقع به این معناست که شما حتما باید داخل دوربین را برای باز شدن قفل نگاه کنید.

برای غیر فعال کردن Attention Detection کاقیست که ابتدا وارد تنظیمات یا Settings شوید و بر روی Face ID & Passcode کلیک نمایید. برای ادامه کار باید رمز عبور خود را وارد کنید.

برای افزایش سرعت Face ID باید در قسمت Attention گزینه Require Attention for Face ID را غیر فعال نمایید. در نهایت در پیغام ظاهر شده روی OK کلیک نمایید.

قابلیت تشخیص توجه یا Attention Detection اکنون برای شما غیر فعال شده در نتیجه می توانید صفحه را قفل کنید و ببینید که سرعت تشخیص چهره به شکل قابل لمسی افزایش یافته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *