فناوری

سونی از برند جدید LYTIA برای سنسورهای تصویر موبایل رونمایی کرد

سونی به تازگی از برند جدید LYTIA رونمایی کرده که نشان دهنده حسگرهای تصویر موبایل خود در بازار است. این اعلامیه اخیراً توسط شرکت Sony Semiconductor Solutions (SSS) اعلام شده که بر روی تمام سنسورهای دوربین آینده تمرکز خواهد کرد.

بنابراین اکنون، حسگرهای جدید غول فناوری ژاپنی دارای نام تجاری LYTIA خواهند بود و همچنین با همین نام تبلیغ و به بازار عرضه خواهند شد. قابل ذکر است که نام تجاری LYTIA دو کلمه را ترکیب می کند که شامل Lyra (صورت فلکی) و کلمه “light” است. این شرکت ادعا کرده است که سنسورهای تصویر جدید با برند LYTIA برای ارائه تجربه ای فراتر از تصور به کاربران طراحی شده اند.

این برند همچنین معتقد است که LYTIA درک حسگرها را برای افراد آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، حسگرهای تصویر سونی به لطف نام تجاری جدید، بهتر شناخته شده و در بازار گوشی های هوشمند قرار خواهند گرفت. در حال حاضر، این شرکت هنوز جزئیات دقیق تری در مورد آینده یا برنامه های آتی LYTIA فاش نکرده است. بنابراین تنها چیزی که در حال حاضر تایید شده، این است که روی سنسورهای تصویر موبایل جدید تمرکز خواهد کرد.

این شرکت معمولاً حسگرهای تصویر تلفن همراه خود را با نام تجاری “IMX” راه اندازی کرده بود که هنوز هم در گوشی های هوشمند پرچمدار وجود دارد. اما اکنون، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک تغییراتی در نامگذاری جدیدترین دوربین‌های سونی ایجاد شود. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد این موضوع در اطراف باشید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا