شرکت سامسونگ به‌تازگی از سه محصول مبتنی بر اکوسیستم SmartThings که شامل یک دوربین، لامپ و پریز هوشمند می‌شوند، پرده برداشت. فناوری‌های نوظهور به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سامسونگ در طی سال‌های اخیر تبدیل شده و شاهد سرمایه‌گذاری گسترده کره ای ها در این عرصه بوده‌ایم.

این شرکت اخیرا از سه دستگاه هوشمند خانگی جدید به نام‌های SmartThings Cam با قیمت 89.99 دلار، SmartThings Wifi Smart Plug با قیمت 17.99 دلار و SmartThings Smart Bulb با قیمت 9.99 رونمایی کرد. همچنین به وسیله‌ هاب هوشمند می‌توانید تمام گجت‌های خود را به آن وصل کرده و با یک ریموت کنترل٬ تمام آن‌ها را مدیریت کنید. اما لامپ هوشمند این شرکت از تکنولوژی Zignee 3.0 استفاده می‌کند و برای ارتباط به‌هاب متکی است. هر سه دستگاه معرفی‌شده از دستیارهای صوتی آمازون الکسا، گوگل اسیستنت و سامسونگ بیکسبی پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ ادعا می‌کند دوربین هوشمند Smart Camera نیز توانایی تشخیص انسان‌ها٬ حیوانات و اشیاء از یکدیگر را دارد و می‌توانید برنامه‌ریزی کنید تا هرآنچه برای شما اهمیت دارد را به شما اعلام کند. این دوربین از دو راهی صوتی، قابلیت HDR و مادون قرمز برای دید پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دید 145 درجه‌ای را ارائه کند. ویدیوهای این دوربین را نیز می‌توان در اپلیکیشن SmartThings سامسونگ که در دو نسخه اندروید و iOS عرضه شده، مشاهده کرد.

همچنین، امکان تماشای این ویدیوها بر روی تلویزیون‌ها و یا یخچال‌های مبتنی بر FamilyHub سامسونگ نیز برای کاربران فراهم شده است. صحبت از نور شد٬ گجت SmartThings Smart Bulb یک لامپ هوشمند است که می‌تواند وظیفه‌ نورپردازی هوشمندانه‌ منزل شما را بر عهده گیرد. پریز هوشمند سامسونگ نیز که با نام Wifi Smart Plug شناخته می‌شود، از وای‌فای پشتیبانی می‌کند. این محصول از لحاظ کارایی شبیه به Smart Plug شرکت آمازون عمل می‌کند، اما با این تفاوت که با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسد. این پلاگین با گوگل اسیستنت و آمازون الکسا نیز کار می‌کند. با این دستگاه می‌توان کنترل بسیاری از دستگاه‌های هوشمند موجود در خانه را در دست گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *