نرم افزار و اینترنت

مرورگر مبتنی بر بلاک‌چین اپرا تاچ برای آیفون در دسترس قرار گرفت

اوایل امسال بود که اپرا مرورگر مبتنی بر بلاک چین را تحت عنوان اپرا تاچ (Opera Touch) را برای اندروید و ویندوز منتشر کرد و اکنون با گذشت چندماه، اپرا، این مرورگر را برای گوشی های آیفون در دسترس قرار داده است.

اپرا تاچ برای iOS، همانند مثل نسخه‌های کامپیوتر و اندروید از استاندارد وب 3.0 پشتیبانی به عمل می‌آورد ضمن این که از یک کیف پول اختصاصی برای ذخیره و نگهداری از رمزارزها نیز برخوردار است. به‌گفته‌ اپرا، مرورگر مذکور به کاربران اجازه می‌دهد به‌صورت مستقیم و یکپارچه با اپلیکیشن‌های وب 3.0 روی بلاک‌چین اتریوم تعامل کنند. معمولا برای انجام این کار به افزونه‌ مرورگر مانند MetaMask نیاز داشتید؛ ولی اپرا تاچ همه‌ این امکانات را کنارهم آورده‌ است.

از سوی دیگر مرورگر اپرا تاچ از انواع رمزارزهای رایج در دنیا پشتیبانی به عمل آورده و می‌تواند از همگی در Wallet (کیف پول) خود محافظت کند. برای دسترسی به اپلیکیشن‌های بلاکچین، کافیست مثل نسخه اندروید یا کامپیوتر آدرس را تایپ کرده و مستقیما وارد وب اپ مربوطه شوید. در این راه سرویس وی پی ان درون برنامه‌ای اپرا تاچ هم می‌تواند از افشای اطلاعات شما جلوگیری کند.

اگر چه قابلیت‌هایی در نسخه اندروید و پی سی اپرا تاچ حضور دارند که هنوز برای نسخه آی او اس ارائه نشده، اما فعلا امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های بلاکچین مزیت بزرگیست که محصول جدید اپرا روی آی دیوایس‌ها برایتان به ارمغان آورده که می‌توانید به رایگان از آن استفاده نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا