اپلیکیشن کلاب هاوس سیاست فقط دعوت خود را برای اجازه دادن به همه برای ورود اتاق های گفتگوی صوتی خود لغو کرده است. اکنون هرکسی می تواند یک میزگرد صوتی درباره استراتژی های تجاری برای رشد پایدار ثروت را میزبانی کند. به روزرسانی در Town Hall کلاب هاوس روز چهارشنبه اعلام شد. پیش از این، کسانی که می خواستند وارد کلاب هاوس شوند باید توسط کسی که قبلاً در آن بود دعوت شود، مانند اینکه یک باشگاه عادی در یک باشگاه انحصاری به آنها اعطا کند.

طبق آپدیت جدید، کاربران در لیست انتظار هر گروهی می‌توانند قرار گرفته و دسترسی فوری به چت صوتی مورد نظر پیدا کنند. این برنامه برای همه کاربران در سراسر جهان مبتنی بر آی او اس و اندروید فراهم است.  کلاب هاوس می گوید کاربران می توانند پیوندها را با دیگران به اشتراک بگذارند و آنها را به عضویت دعوت کنند. این شرکت ادعا می کند هر روز نیم میلیون اتاق گفتگوی صوتی در این اپلیکیشن وجود دارد و از زمان ورود نسخه اندروید در ماه مه 10 میلیون نفر در آن ثبت نام کرده اند.

کلاب هاوس هفته گذشته یک سیستم دایرکت مسیج جدید اضافه کرد و می گوید جامعه در حال حاضر 90 میلیون پیام ارسال کرده است. در همین حال، به طور متوسط، کاربران بیش از یک ساعت در روز در کلاب هاوس وقت صرف می کنند. در حالی که به نظر می رسد بسیاری از کاربران کلاب هاوس مطمئناً مجذوب این اپلیکیشن شده اند، اما از سایر نقاط با رقابت شدید روبرو شده است. مواردی مانند توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، دیسکورد و اسپاتیفای همگی در ماه های اخیر به اتاق های گفتگوی صوتی منتقل شده اند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *