نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید گوگل مپس، اطلاعاتی از تاخیرهای اتوبوس ها را اطلاع‌رسانی می کند

گوگل به تازگی سرویس نقشه خود را بروزرسانی کرده و در آن قابلیت های بکار رفته که برای استفاده بهتر حمل و نقل کاربرد دارد.

در نسخه جدید گوگل مپس تاخیرهای ترافیکی لایو را در مناطقی که مسافران اطلاعات آنی و در لحظه از سازمان های حمل و نقل بومی دریافت نمی کنند برای اتوبوس ها در نظر گرفته است. به لطف این به روز رسانی می توانید مشاهده کنید که آیا اتوبوس شما تاخیر خواهد داشت یا خیر و اگر اینطور است مدت تاخیر چقدر خواهد بود. به این ترتیب زمان سفرهای شما براساس شرایط ترافیکی در لحظه دقت بالاتری پیدا می کند و می توانید دقیقا ببینید که تاخیرها در کدام نقطه از نقشه اتفاق می افتند.

ویژگی دیگر که بسیار جالب است، پیش بینی شلوغی و ترافیک است. درواقع گوگل پیش بینی می کند که در چه روزها و ماههایی ترافیک سنگین تر است و در نتیجه افراد می توانند ماهها و روزهای شلوغ را شناسایی کند. گوگل مپس می تواند پیش بینی کند که ترافیک شلوغ یا سبک می شود. افزون بر این گوگل مپ می تواند به شما هشدار دهد که بهتر است امروز از چه سرویسی استفاده کنید. درواقع حدس می زند سفر با مترو، اتوبوس یا دیگر موارد چه مدت هدر رفت زمانی خواهد داشت.

در حال حاضر این ویژگی های جدید حمل و نقل جدید در نقشه های گوگل مبتنی بر اندروید و iOS در بیش از 200 شهرستان در سراسر جهان وجود دارد و شبکه های حمل و نقل آنها را پوشش می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا