موبایل و تبلت

انتشار اولین رندرهای گوشی هواوی پی 40 و پی 40 پرو

براساس گزارشات، هواوی در نظر دارد که پرچمداران بعدی یعنی P40 و P40 پرو را اوایل ماه فروردین رونمایی خواهد کرد. حالا به لطف اکانت توییتری OnLeaks نخستین تصاویر رندر گوشی‌های هواوی P40 و P40 پرو منتشر شده است. به دلیل فقدان اطلاعات کافی، این تصاویر جزییات زیادی را نشان نمی‌دهند ولی می‌توانیم کلیت طراحی این دو گوشی را مشاهده کنیم. یکی از ویژگی‌هایی که توجه را جلب می‌کند، تعبیه ماژول دوربین مستطیل شکل در سمت چپ بخش فوقانی است که در رندرهای گلکسی اس ۱۱ هم چنین مشخصه‌ای دیده می‌شود.

موضوعی که می تواند این دستگاه ها و البته احتمالا مدل پرو را متمایزتر کند، نمایشگر چهار لبه خمیده است. همانطور که در تصویر می بینید، هواوی تصمیم گرفته تا چهار لبه نمایشگر خمیده باشد و گوشه های دستگاه برای استحکام بیشتر آلومینیومی است. از دیگر ویژگی‌های احتمالی می‌توانیم به وجود حفره نمایشگر اشاره کنیم که البته در این زمینه هم هنوز گزارش موثقی منتشر نشده است. در ضمن طبق اعلام منبعی که این تصاویر منتشر کرده، این گوشی‌ها از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره نمی‌برند.

در نهایت باید فقدان جک هدفون در بدنه هر دو گوشی اشاره کنیم. البته P30 پرو فاقد این مشخصه بود ولی هواوی P30 از جک هدفون بهره می‌برد که ظاهرا جانشین آن بدون این ویژگی روانه‌ بازار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا