موبایل و تبلت

ایسوس برنامه زمانی انتشار اندروید 12 برای دستگاهایش را منتشر کرد

با انتشار پایدار اندروید 12 توسط گوگل، سازندگان موبایل اعلام برنامه زمانبندی عرضه اندروید 12 را برای دستگاه های خود آغاز کرده اند و آخرین اعلام از سوی ایسوس ارائه شده است. شرکت فناوری تایوانی بروزرسانی اندروید 12 را برای ذن فون 7، ذن فون 8، ذن فون 8 فلیپ، راگ فون 3 و راگ فون 5 و 5s تأیید کرده است.

ذن فون 8 اولین گوشی هوشمندی است که به روزرسانی پایدار اندروید 12 را دریافت خواهد کرد و قرار است در ماه دسامبر عرضه شود، اما این تعجب آور نیست زیرا این شرکت قبلاً چند نسخه بتا اندروید 12 را برای این دستگاه منتشر کرده بود. ذن فون 8 فلیپ همچنین اندروید 12 پایدار را در ماه دسامبر دریافت می کند و پس از آن راگ فون 5 و 5s در سه ماهه اول 2022، یعنی هر زمان بین ژانویه و مارس خواهد بود.

از سوی دیگر، راگ فون 3 و ذن فون 7 با اندروید 12 در H1 2022 ارتقا می یابند، این بدان معناست که این به روز رسانی در هر زمان بین ژانویه و ژوئن انجام می شود. علاوه بر این، نسخه پایدار اندروید 12 برای سری ذن فون با ویژگی های خاص ZenUI ارائه می شود که “ناوبری راحت تر، کنترل پنل های ساده، افزایش دید برای کنترل بهتر و گزینه های سفارشی سازی بیشتر” را ارائه می دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا