آموزش

آموزش تنظیم اکانت Voicemail در گوگل پیکسل و دسترسی به ایمیل

این روزها بسیاری از افراد از Voicemail استفاده می کنند اما هر گوشی هوشمند برای فعال سازی قابلیت های مختلف خود نیاز به فرمان های مشخصی دارد. نحوه تنظیم یک حساب صوتی و مبتنی بر ویس میل چندان دشوار نیست. تنها کافیست برخی فرمان های ساده را در گوشی خود دنبال کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

برای فعال سازی این قابلیت روی گوشی های پیکسل گوگل، ابتدا بر روی نماد تلفن یا شماره گیری گوشی موجود در صفحه اصلی گوشی کلیک کنید.

سپس روی آیکون Dialpad واقع در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. بعد، شماره 1 را چند ثانیه نگه داشته تا به سیستم voicemail متصل شوید (همچنین یک نماد صوتی پست را زیر شماره تلفن خود مشاهده خواهید کرد) یا به جای آن، بسته به اپراتورتان، ممکن است بتوانید با شماره *86 تماس بگیرید تا به سیستم وارد شوید.

برای ایجاد پین پست صوتی خود، دستورالعمل ها را دنبال کنید و حساب خود را تنظیم کنید. هنگامی که کارتان به پایان رسید، به راحتی با فشار دادن دکمه قطع از برنامه خارج شوید. شما می توانید پیام های صوتی خود را با ورود به این سرویس (و دوباره فشار دادن و نگه داشتن شماره یک) بررسی کنید. افزون بر این ها هر بار که یک تماس را از دست می دهید می توانید با این روش از ماجرا مطلع شوید

اگر به دلایلی نیاز به دسترسی به پست صوتی خود از طریق یک گوشی دیگر داشته باشید، می توانید با شماره گیری شماره تلفن خود  وقتی که تماس به ویس میل  می رود، کلید پانست را به دنبال پین پیام های صوتی خود فشار دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا