نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن AMD Link برای اندروید تی‌وی و اپل ‌تی‌وی باکس در دسترس قرار گرفت

شرکت AMD به تازگی اپلیکیشن AMD Link را برای تلویزیون های مبتنی بر اندروید TV و اپل TV منتشر کرده است. ویژگی های برنامه AMD Link دست کم در مدل اندرویدی خود، شامل قابلیت مانیتورینگ کامل وضعیت کارت گرافیک همچون دمای کارت,سرعت فن,قدرت لحظه ای پردازش و تمامی اطلاعاتی که در درایور AMD Radeon Adrenalin Edition موجود است، استفاده از قابلیت ReLive از بازی خود عکس و فیلمبرداری کنید و آنرا به اشتراک بگذارید و موارد دیگر است.

برنامه AMD Link با سیستم عامل‌های Android TV 5.1 و بالاتر، و همچنین tvOS 12.x و بالاتر سازگار بوده و با دانلود این اپلیکیشن، می‌توانید قابلیت‌های آن را به تلویزیون خود بیاورید. برای این منظور ابتدا اپلیکیشن AMD Link را نصب کرده، سپس نیازمند بهره‌مندی از درایور AMD 19.7.1 هستید.

بدیهی است که AMD Link تنها با کارت‌های گرافیک این شرکت سازگار است؛ از جمله برنامه‌های مشابه که تا پیش از این برای تلویزیون‌های اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، Steam Link محصول شرکت Valve است. Steam Link با تمامی کارت‌های گرافیک موجود سازگار است. برای انجام بازی در تلویزیون‌های اندرویدی و تی وی باکس شرکت اپل، نیازمند یک کنترلر بلوتوثی هستید که توسط هر دو محصول پشتیبانی می‌شوند. برنامه AMD Link به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا