نرم افزار و اینترنت

تعداد کاربران اپلیکیشن گوگل Photos به یک میلیارد رسید

در حال حاضر گوگل Photos به یکی از بهترین سرویس های محبوب گوگل بدل شده است. اخیرا سایت فست کمپانی گزارش داده که بیش از یک میلیارد کاربر هم اکنون از سرویس گوگل فوتوز استفاده می کنند. به نظر می رسد که این سرویس توانسته به موفقیت خوبی دست پیدا کند، چراکه این اپلیکیشن تنها چهارسالی از فعالیت آن می گذرد.

گوگل فوتوز اولین سرویس این شرکت نیست که به چنین آماری دست پیدا می‌کند و در حقیقت در این زمینه نهمین محصول این شرکت به حساب می‌آید. از دیگر محصولاتی که موفق به جذب این تعداد کاربر شده‌اند، می‌توانیم به جیمیل، گوگل کروم، درایو، مپس، یوتیوب، پلی استور، اندروید و البته موتور جستجوی گوگل اشاره کنیم.

لازم به ذکر است که جیمیل در سال ۲۰۱۶ و بعد از گذشت ۱۲ سال از عرضه آن، موفق شد ۱ میلیارد کاربر جذب کند ولی گوگل فوتوز فقط در عرض ۴ سال چنین موفقیتی کسب کرده است. این سرویس در سال ۲۰۱۵ در کنفرانس Google I/O معرفی شد و خیلی زود توجه تعداد زیادی از کاربران را جلب کرد. گوگل مرتب قابلیت‌های جدیدی برای این سرویس معرفی می‌کند و به تازگی نسخه کم‌حجم آن برای گوشی‌های ضعیف‌تر به نام Gallery Go معرفی شده و با چنین کارهایی روند صعودی تعداد کاربران این سرویس متوقف نخواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا