مایکروسافت امروز از دو تغییر عمده برای کاربران ایکس باکس وان به وجود آمده است. اول اینکه رابط کاربری Home experience نیز بازطراحی شده و راه جدیدی برای پشتیبانی از فرمان های صوتی ایکس باکس برای بهبود تجربه صوتی اعمال شده است.

این شرکت رابط کاربری Home را بازطراحی کرده است. به طوریکه در رابط کاربری مایکروسافت، دکمه Twists را از بالای صفحه Home به جای دکمه مجزا حذف کرده است. مایکروسافت معتقد است که این تجربه به شما امکان می دهد تا سریع تر از همیشه به Xbox Game Pass، Mixer، Xbox Community و مایکروسافت استور دسترسی داشته باشید. مایکروسافت همچنین نمایش عناوین بازی های اخیر را برجسته تر کرده است.

این رابط کاربری جدید این هفته به آزمایش برای کاربران اینسایدر در حلقه Alpha و Alpha Skip Ahead در دسترس قرار می گیرد. این شرکت قابلیت اجرا فرمان های صوتی با کورتانا را از طریق هدفون و یا هدست حذف کرده است. بنابراین، اگر می خواهید از فرمان های صوتی ایکس باکس استفاده کنید، باید از طریق اپلیکیشن کورتانا موجود اندروید، آی او اس و ویندوز به Xbox Skill for Cortana بروید و یا از طریق اسپیکر های Harmon Kardon Invoke این کار را انجام دهید. همچنین امکان استفاده از دستگاه های متصل به دستیار صوتی الکسا هم میسر است. مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود Xbox Skill  در میان دستیارهای پشتیبان شده دیجیتالی است تا قابلیت‌های صوتی ایکس باکس را در آینده توسعه دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *