نرم افزار و اینترنت

دل پیش نمایشی از کارکرد کوپایلت در مدیریت کامپیوترهایش را ارائه کرد

بدون شک، بزرگترین به روز رسانی مایکروسافت به ویندوز 11 در سال 2023 اضافه شدن کوپایلت (بینگ چت سابق) بود. چت ربات مولد هوش مصنوعی که توسط اعضای ویندوز اینسایدر برای ویندوز 10 نیز در حال آزمایش است، توسط مایکروسافت به عنوان چیزی فراتر از یک دستیار دیجیتالی شبیه کورتانا به بازار عرضه شده است. در واقع، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت اخیراً گفت که کوپایلت “نقطه ورود به دنیای هوش مصنوعی در کامپیوتر خواهد بود.”

با این حال، به نظر می رسد که سازندگان کامپیوتر در حال ارائه ایده های جدیدی در مورد چگونگی استفاده از یک ویژگی هوش مصنوعی مولد مانند Copilot در کامپیوترهای ویندوزی آینده هستند. امروز، Gizmodo مقاله‌ای در مورد مشاهده یک نسخه آزمایشی اخیر از دل منتشر کرد که نشان می‌داد چگونه چیزی شبیه به Copilot می‌تواند تغییر تنظیمات را در رایانه آسان‌تر کند.

windows 11 copilot settings

این نسخه آزمایشی شامل ماکت‌هایی از ویندوز 11 بود که با ویژگی‌های پیشرفته مشابه کوپایلت اجرا می‌شد. دل نشان داد که چگونه می توان یک نماد Copilot را در نوار وظیفه ویندوز 11 تنظیم کرد. با کلیک بر روی آن آیکون، کاربران می توانند درخواست ها را تایپ کنند یا صحبت کنند. از این اعلان‌ها می‌توان برای درخواست از کوپایلت استفاده کرد تا کنترل‌های روشنایی trackball را بیاورد یا ببیند کدام نسخه درایور گرافیکی را که نصب کرده‌اید.

در یکی دیگر از نسخه‌های نمایشی مدل‌سازی ویندوز 11، دل نشان داد که چگونه Copilot می‌تواند به‌طور خودکار تنظیمات امنیتی Wi-Fi را هنگام تلاش برای ورود به یک روتر Wi-Fi عمومی تنظیم کند. کاربران می‌توانند با Copilot تایپ کرده یا صحبت کنند و از آن بخواهند که رایانه‌شان با تنظیمات عملکرد سریع‌تر اجرا شود. سپس این دستور توسط Copilot انجام می شود، بدون اینکه کاربر مجبور باشد این تغییرات را به صورت دستی انجام دهد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا