موبایل و تبلت

سامسونگ گلکسی فولد ماه سپتامبر به بازار عرضه می شود

سرانجام سامسونگ پس از گذشت چند ماه، اطلاعاتی از تاریخ عرضه گلکسی فولد اعلام کرد. این شرکت اعلام کرده که گوشی مذکور در ماه سپتامبر روانه‌ بازار می‌شود. سامسونگ همچنین تغییرات اعمال شده بر روی این گوشی را هم اعلام کرده است. به گفته سامسونگ، لایه‌ محافظ نمایشگر حالا وسیع‌تر شده و به همین خاطر کاربران دیگر می‌دانند که نباید این لایه‌ محافظ را از نمایشگر جدا کنند.

همچنین پس از تغییرات اعمال شده، گلکسی فولد در برابر ذرات خارجی مقاوم بوده و به این راحتی‌ها نمی‌توانند به داخل بدنه نفوذ کنند. بر اینکار سامسونگ از یک نوع سرپوش محافظ به بحش فوقانی و پایینی لولا اضافه کرده است ولی با این حال گلکسی فولد همان تجربه کاربری سابق را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که برای افزایش محافظت از نمایشگر انعطاف‌پذیر، لایه‌های فلزی جدیدی در زیر آن تعبیه شده است. با این کار، حتی اگر ذرات خارجی به داخل بدنه راه پیدا کنند، نمی‌توانند در نواحی مختلف نمایشگر برآمدگی ایجاد کنند.

در نهایت، سامسونگ فضای بین لولا و نمایشگر را کاهش داده است. سامسونگ افزوده که برای بهبود تجربه کاربری این گوشی، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های بیشتری را برای گلکسی فولد بهینه‌سازی کرده است. اگرچه سامسونگ اعلام کرده گوشی مذکور در ماه سپتامبر روانه‌ بازار می‌شود، ولی هنوز برای این کار روز دقیقی اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا