موتورولا با معرفی Motorola One 5G که قیمت آن زیر 500 دلار خواهد بود، یک گوشی میان رده 5G را به آمریکا می آورد. پس از عرضه Moto G 5G Plus در اروپا در تابستان، One 5G از نظر فنی دومین گوشی 5G موتورولا است. موتورولا وان 5G از دو جهت با موتو جی 5G پلاس متفاوت است و اینکه در آمریکا موجود است و یک مدل مخصوص mmWave شرکت ویرایزن می باشد.

بیشتر مشخصات One 5G با تقریباً همه گوشی های میان رده Motorola موجود در سال جاری مطابقت دارد که شامل تراشه کوالکام اسنپدراگون 765G، چهارگیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق میکرو اس دی، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، جک هدفون 3.5 میلی متری و NFC می شود.

موتورولا برای گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش ریت 90 هرتزی استفاده کرده که شامل دوربین سلفی دوگانه 16 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی اولتراواید است. همچنین یک دکمه “پاور تاچ” در کنار دستگاه است که دارای سنسور اثر انگشت یکپارچه است و برخی حرکات لمسی را فراهم می کند که عملکردی مشابه نوار عمل “لمس لبه” در سری Motorola Edge را دارند.  به عنوان مثال، می توانید دو بار ضربه بزنید تا یک نوار ابزار برنامه شخصی سازی شده، ظاهر شود یا برای ایجاد یک سایه اعلان کشویی، روی دکمه بکشید.

آخرین نکته در مورد این گوشی دوربین پشتی آن است. موتورولا وان 5G دارای دوربین چهارگانه اصلی است که از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی برخوردار بوده و می تواند می تواند عکس هایی با رزولوشن چهار پیکسلی در اندازه های 12 مگاپیکسلی ثبت کند. به علاوه، یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 118 درجه و 2 مگاپیکسلی عمق و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی همراه است.

موتورولا One 5G از طریق AT&T و Verizon در ایالات متحده به فروش می رسد، ولی هنوز قیمت دقیقی یا تاریخ انتشار آن وجود ندارد، اگرچه موتورولا تأیید کرد که One 5G زیر 500 دلار قیمت خواهد داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *