گوشی نوکیا 9 پیورویو به خاطر داشتن دوربین هفت گانه در دنیای گوشی های هوشمند مشهور است، در همین راستا، زک نلسون با کانال یوتیوب JerryRigEverything به سراغ این گوشی رفته و آن در برابر شکجنه های مختلف مورد بررسی قرار داده است. 

طبق معمول نلسون با آزمون خراشیدگی در چند سطح، کار خود شروع کرد. در این تست خراشیدگی گلس گوشی در سطح 6 سختی موس قرار می‌گیرد و در برخی قسمت‌ها به سطح 7 هم می‌رسد چون در نهایت باید بدانیم که با شیشه طرف هستیم. دوربین سلفی گوشی در زیر گلس صفحه‌ گوشی قرار گرفته است و به خوبی از آن محافظت می‌شود. فریم گوشی و دکمه‌های آن تماما از فلز هستند و دوربین اصلی گوشی هم در پشت آن به وسیله یک لایه از شیشه محکم محافظت می‌شود.

در آزمون آتش، صفحه‌نمایش اولد این گوشی قبل از اینکه پیکسل‌های آن به صورت تعمیرناپذیری به رنگ سفید در بیایند حدود 30 دقیقه دوام می‌آورد. در بخش دوام گوشی در برابر خم دن نیز از بخش پشتی، شاهد به گوش رسیدن چند صدای ناهنجار از گوشی هستیم و هنگامی که گوشی از جلو خم می‌شود، گلس پشت گوشی به نظر می‌رسد که می‌خواهد از جای خود در بیاید. البته در نهایت و پس از انجام این آزمایشات باز هم گوشی نوکیا 9 پیورویو کار می‌کند و گلس پشت آن هم سر جایش قرار دارد. در ادامه شما را به تماشای تست مقاومت گوشی دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *