موبایل و تبلت

هواوی نوا 5i پرو با دوربین چهارگانه و تراشه کایرین 810 معرفی شد

هواوی ظهر امروز همایشی در چین برگزار کرد و طی آن از Nova 5i Pro رونمایی کرد. Nova 5i Pro نسخه‌ای بروز شده از گوشی Nova 5i مجهز به پردازنده Kirin 710 است که چندی پیش شاهد معرفی آن بودیم.

هواوی در ساخت Nova 5i Pro از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده است. طبق اعلام رسمی، محصول جدید هواوی ابعادی معادل 156.1 x 73.9 x 8.3 میلی متر و وزنی معادل 178 گرم دارد. نمایشگر 6.26 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن 1080 x 2340 پیکسل است. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر Nova 5i Pro می‌توان به  حضور حفره دوربین در قسمت بالا سمت چپ و تائیده موسسه TUV Rheinland برای محافظت از چشم کاربران در برابر اشعه آبی مضر اشاره کرد.

قلب پردازشی چیپست Kirin 810 را یک پردازنده 7 نانومتری 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 2.27 گیگاهرتز تشکیل می‌دهد. همچنین 6 یا 8 گیگابایت رم نیز این پردازنده را در پردازش فرامین همراهی می‌کند. این تلفن همراه در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد، همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از کارت حافظه میزان فضای داخلی دستگاه را افزایش دهد.

سیستم عامل مورد استفاده در Nova 5i Pro نهمین نسخه اندروید موسوم به اندروید 9 پای است که به وسیله رابط کاربری EMUI 9.1 شخصی‌سازی شده است. این گوشی هواوی به قابلیت GPU Turbo 3.0 مجهز شده است که عملکرد آن را در زمینه بازی بهبود می‌بخشد. دوربین چهارگانه قرار گرفته روی بدنه پشتی دستگاه متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور واید 8 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی مجهز به لنز ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی دیگری برای ثبت اطلاعات مربوط به عمق میدان است.

در طرف دیگر دستگاه شاهد حضور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی جای گرفته درون حفره نمایشگر هستیم. از جمله ویژگی‌های این دوربین می‌توان به پشتیبانی از حالت پرتره، AI beautification، AI scene recognition، HDR و… اشاره کرد. هواوی نوا 5i Pro به یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی با کمک پورت USB-C بهره می گیرد. از جمله امکانات ارتباطی این گوشی می توان به dual 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵، GPS و جک صدای ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

تازه ترین تلفن هوشمند هواوی در قالب سه رنگ مشکی، بنفش-آبی و سبز زمردی ارائه میشود. مدل بهره مند از رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ۳۱۹ دلار و مدل مجهز به رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ یا حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز به ترتیب ۳۶۳ و ۴۰۷ دلار قیمت دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا